کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

A700

ساعت مورد علاقه روزمره من ، A700 ، ویژگی های بسیار خوب سایر مدل های کاسیو را در یک بسته بندی ظریف و باریک قرار می دهد (بررسی کامل A700 را که در اینجا انجام دادم بخوانید). این نه تنها از نور پس زمینه بهتری نسبت به سایر پیشنهادات دیجیتال برخوردار است بلکه از یک دستبند با کیفیت بهتر نیز برخوردار است.

رویال

در مرحله بعدی ، ما دو ساعت مجهز به ویژگی ها داریم که اگر به اطلاعات مربوط به چندین منطقه زمانی نیاز داشته باشید ، بسیار مفید خواهند بود.

در درجه اول محترم Casio AE1200 ، همچنین به عنوان Casio 'Royale' شناخته می شود. بازی با عنوان فیلم جیمز باند Casino Royale. طراحی الهام گرفته از Seiko G757 قبلی ، که راجر مور در فیلم Octopussy استفاده کرده است.

A500

A500 بسته بسیار مشابهی را ارائه می دهد ، با تصاویر به روزتر و اندازه بدنه کوچکتر از 39 میلی متر. مقاومت کمتری در برابر آب دارد ، اگرچه بسیار سبک تر و راحت تر از AE1200 است.

G-Shock DW-5600

G-Shock معمولاً به عنوان موجودی جداگانه نسبت به Casio معمولی به بازار عرضه می شود. بنابراین من فقط یک نفر را در این جمع بندی گنجانده ام. شاید آنها در برخی موارد سزاوار لیست خود باشند.

DW-5600 یک طرح مربع کلاسیک از اواخر دهه 1980 است که در واقع کل برند G-Shock را شروع کرد.

F-91W

هیچ لیست کاسیو بدون یکی از افسانه ای ترین ساعت ها در تمام زمان ها کامل نخواهد بود. F-91W. این قطعه که توسط روسای جمهور و تروریست ها به طور یکسان پوشیده شده است ، رکورددار محبوب ترین ساعت دیجیتال در همه زمان ها است. طراحی ساده و قیمت فوق العاده پایین جای این مدل را در کتاب های تاریخ مهر و موم کرده است.

W-86

خوب ، شاید به این دلیل است که مقاله من در مقایسه مقایسه گزینه های F-91 را مدتی قبل دیده اید. انتخاب من در نهایت W-86 بود. که شبیه F-91 است اما تقریباً از هر نظر قابل درک است. این خیلی کوچک نیست اما دارای مقاومت در برابر آب و سیستم نور پس زمینه بسیار بهتر است که در نور کم قابل خواندن است.

ماشین حساب دیده بان / بانک اطلاعات

آیا می خواهید در آزمون ریاضی تقلب کنید؟ Ben's Watch Club شما را پوشش داده است. یکی از اینها را زیر آستین پیراهن خود قرار دهید و در کمترین زمان نمره کامل دریافت خواهید کرد.

البته ، من در مورد ساعتهای "بانک اطلاعاتی" ماشین حساب افسانه ای صحبت می کنم. اینها نمای مجلل 80s Marty McFly ، همراه با ماشین حساب 8 رقمی که نیمه پایینی را اشغال می کند ، به شما می دهند. شما می توانید مدل های اصلی دهه 80 ، از جمله نسخه معروف رنگ طلایی ، و همچنین برخی گزینه های مدرن را بدست آورید. گرچه در حال حاضر ، این گزینه های قدیمی با قیمت بالایی خرده فروشی می شوند ، احتمالاً به دلیل کمبود COVID است.

سری Edifice EFV-100

بیایید با یک سری ساعتهای عالی شروع کنیم که من چند ماه در وبلاگ آنها را پوشش دادم. این سری Casio Edifice EFV-100 است. اگر دنبال یک ساعت آنالوگ هستید که می توانید تقریباً برای هر چیزی بپوشید ، این یکی از بهترین گزینه های ارزان قیمت است. شما دارای ظاهری کلی اسپرت ، تا حدودی شبیه Rolex Explorer بودجه ای هستید که دارای مجموعه ای از شاخص ها و دستهای جالب توجه است که خوانایی بالایی دارند.

نسب (رادیو کنترل شده)

اگر مایلید برای پیگیری دقت کمی بیشتر پول صرف کنید ، ارزش دارد که به برخی از Casio های رادیو کنترل شده نگاه کنید.

من از خط Lineage LCW-M100TSE را آزمایش کرده ام. این نه تنها با انرژی خورشیدی تأمین می شود و نه جایگزینی باتری می شود ، بلکه فناوری چند باند دقت دقیق را در همه زمان ها ، در چندین منطقه زمانی تضمین می کند. با استفاده از تابع زمان جهان. این دقت در ترازبندی نیز انعکاس می یابد. واحدی که من امتحان کردم دارای یک تراز مناسب دست دوم بود ، با کمترین سر و صدا و واریانس در هر ساعت مقرون به صرفه ای که قبلاً آزمایش کرده ام.

EFR-S108

برخی از شما ممکن است در مورد G-Shock هشت ضلعی 'CasiOak' شنیده باشید. که می توانید با اصلاح آن جلوه ای از ادای احترام به AP Royal Oak بدهید. تنها مسئله این ساعت این است که در واقع بسیار سنگین است ، به طوری که من هرگز نمی توانم آن را بپوشم.

  • صابر حسینی

ساعت

کاسیو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی