کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

صفحات لغو پیوند شده:

با استفاده از گزارش DeepCrawl خود URL هایی را پیدا کنید که در نقشه سایت باشد اما در سایت پیوند نداشته باشد (به جهانی> فقط در نقشه های سایت مراجعه کنید). این صفحات یتیم هستند و یا باید حذف شوند (درصورت لزوم 404 برگرداندن یا در صورت لزوم استفاده از 301) یا از حداقل یک مکان دیگر در سایت پیوند داده شوند.
تغییر مسیرهای داخلی غیر ضروری:

بررسی کنید که پیوندهای داخلی شما به دنبال هدایت غیرضروری در URL های قدیمی نیستند. در URL DeepCrawl همه URL ها را با هر نوع تغییر مسیر پیدا کنید (در نمای کلی گزارش خود به کدهای وضعیت غیر 200 مراجعه کنید: روی هر نوع تغییر مسیر کلیک کنید تا همه URL های تولید کننده این کد را ببینید). پیوندهایی را که به URL های قدیمی نشان می دهند به روز کنید.

همچنین بهتر است URL هایی را که بیش از چهار بار با استفاده از Validation> Other> Max Redirections هدایت می شوند ، بررسی کنید.
صفحات غیر دنبال شده:

دنبال نکردن پیوندهای داخلی به صفحات کم ارزش ممکن است تعمدی باشد ، اما باید بررسی کنید که تمام صفحاتی که فقط پیوندهای داخلی غیرمجاز را دنبال می کنند که دارای آنها هستند ، کم ارزش هستند.

در سپتامبر 2019 ، Google از بروزرسانی بخشنامه nofollow خود خبر داد و دو ویژگی پیوند جدید را معرفی کرد. rel = sponsered و rel = ugc. علاوه بر این ، تمام پیوندهایی که با nofollow ، sponsored یا ugc مشخص شده اند اکنون به عنوان نکاتی در مورد اینکه کدام پیوندها را باید در جستجو و هنگام خزیدن در نظر بگیریم ، برخلاف فقط یک سیگنال ، همانطور که قبلاً برای پیوندهای nofollow استفاده می شد ، تلقی می شوند. درباره این به روزرسانی می توانید در پست ما اطلاعات بیشتری کسب کنید ، که همچنین تأثیر این موارد را به همراه بینش های تخصصی پوشش می دهد.

برای مشاهده تمام صفحات غیر دنبال شده خود از نمایه سازی> صفحات غیر فهرست پذیر> صفحات غیر دنبال شده استفاده کنید.
مشکلات مربوط به صفحه بندی و / یا برچسب های متعارف:

مشکلات مربوط به صفحه بندی و برچسب های متعارف هنگامی که به دنبال آنها نیستید به سختی قابل تشخیص است ، اما می تواند باعث مشکلات محتوای تکراری (از داشتن نسخه های جداگانه صفحه بندی شده و مشاهده همه محتوای یکسان) و تقسیم سیگنال های رتبه بندی / اجتماعی در چندین صفحه شود.

با استفاده از گزارش DeepCrawl خود می توانید موارد زیر را مشاهده کنید:

    صفحات قابل فهرست شدن که اولین صفحه از مجموعه صفحات صفحه بندی شده نیستند (همه صفحات با برچسب rel = prev): در نمای کلی گزارش خود روی صفحه های صفحه بندی شده کلیک کنید.
    صفحاتی که به عنوان اولین مجموعه مجموعه بندی شده علامت گذاری شده اند (با یک rel = بعدی اما بدون rel = prev): به مطالب> صفحه بندی> صفحات اول مراجعه کنید.
    صفحاتی که احتمالاً باید از جایی صفحه بندی شده باشند ، اما از هیچ کجا در سایت پیوند داده نشده اند (همه نشانی های اینترنتی پیوند داده نشده در برچسب های rel next / prev): به محتوا> صفحه بندی> صفحات صفحه بندی نشده پیوند داده شده مراجعه کنید.
    صفحات بدون برچسب متعارف (همه صفحات باید دارای یک صفحه باشند تا از موارد تکراری جلوگیری شود): به Validation> Other> Pages without Canonical Tag مراجعه کنید.
    مشکلات احتمالی برچسب های متعارف (اگر در برچسب های متعارف یافت شوند اما به هم پیوسته نباشند): به Validation> Other> Unlinked Canonical Pages مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی