کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا بر تأثیر بیش از فروش برای تأثیر بر رفتار خرید تأکید دارد. این رویکرد بازاریابی استراتژیک بر ایجاد و توزیع اطلاعات مربوط به نیازهای احتمالی متمرکز است تا بتواند محصولات یا خدمات شما را که به بهترین وجه مطابقت دارند - و به احتمال زیاد خرید می کنند - جذب کند. از آنجا که ارتباطات در جریان است ، می توان مطالب را متناسب با مواردی که در طول زمان درباره سرفصل یاد می گیرید تنظیم کرد و ممکن است شامل قالب های متنوعی مانند اینفوگرافی ، صفحات وب ، پادکست ها ، فیلم ها ، وبلاگ ها ، مقاله های سفید ، وبینارها و کتابهای الکترونیکی باشد. لازم به ذکر است که بازاریابی محتوا مترادف با بازاریابی ورودی نیست (اطلاعات بیشتر در مورد ورودی در زیر). بازاریابی محتوا یک م importantلفه مهم در یک استراتژی کلی ورودی است ، اما سایر روشهای بازاریابی را برای به حداکثر رساندن ارزش محتوا ادغام نمی کند.

بازاریابی ورودی

Inbound بسیار موثر و موثر استراتژی بازاریابی B2B است زیرا از نقاط قوت اکثر نه استراتژی دیگر برای جذب ، تعامل و لذت بردن از مشتریان بهره می برد. برخلاف روش های سنتی بازاریابی - یا حتی سایر استراتژی های ذکر شده در اینجا - ورودی توجه مشتریان را جلب می کند و آنها را با تولید محتوای معنی دار به سمت یک وب سایت شرکت جلب می کند. از آنجا که پیام رسانی مرتبط است و در مکان مناسب و در زمان مناسب ظاهر می شود ، بازدیدکنندگان را به جای آزار دادن آنها با تبلیغات سنتی متناوب ، دعوت می کند.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر ارائه محتوایی است که کاربران با ارزش می دانند و می خواهند در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند و در نتیجه باعث افزایش دید و بازدید می شود. اشتراک مطالب ، ویدئوها و تصاویر رسانه های اجتماعی همچنین بر روی سئو سایت تأثیر می گذارد از این رو که اغلب ارتباط نتایج جستجو در شبکه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، لینکدین ، ​​یوتیوب و اینستاگرام و همچنین موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو را افزایش می دهد.

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو ، فرایند افزایش آگاهی در مورد - و بازدید از یک وب سایت خاص با اطمینان از اینکه در میان نتایج جستجوی بدون پرداخت (یا "طبیعی") در موتورهای جستجو مانند Google ، Bing! و Yahoo ظاهر می شود ، است. . در حالی که یک سوception برداشت متداول وجود دارد که این یک تاکتیک مستقل برای بازاریابی است ، SEO با بسیاری از تاکتیک هایی که با هم کار می کنند انجام می شود و برای یک استراتژی بازاریابی ورودی داخلی نقش اساسی دارد.

بازاریابی موتور جستجو / PPC

بازاریابی موتور جستجو یا SEM ابزاری است که شرکت ها برای رشد بازدید وب سایت خود از طریق تبلیغات آنلاین با هزینه استفاده می کنند. یکی از محبوب ترین روش های SEM پیوندهای پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) است. اساساً ، هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط با محصول یا خدمات آنها جستجو می شود ، پیوندی که به عنوان تبلیغ در نتایج موتور جستجو ظاهر می شود ، یک شرکت خریداری یا "حامی مالی" می شود. هر بار که روی تبلیغ کلیک می شود ، شرکت هزینه کمی برای بازدید کننده به موتور جستجو (یا سایت میزبان شخص ثالث) می پردازد - "پرداخت به ازای هر کلیک".

حسابداری مبتنی بر بازاریابی و هدف گذاری مجدد

بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) یک استراتژی B2B است که بر روی مجموعه ای هدفمند از حسابها با استفاده از کمپین های بسیار شخصی تمرکز دارد. این مزایای زیادی را به تیم های بازاریابی و فروش فراهم می کند ، از جمله روند فروش سریع تر ، مقرون به صرفه بودن و استفاده کارآمدتر از منابع بازاریابی. با وجود همه چیزهایی که ABM وجود دارد ، مهم است که به یاد داشته باشید که ABM همان بازاریابی هدفمند خارج نیست. این بسیار استراتژیک تر است ، با استفاده از روش هایی مانند هدف گیری مجدد آنلاین برای شخصی سازی تلاش های بازاریابی.

رسانه و روابط عمومی کسب کرده اید

رسانه های کسب شده (یا "رسانه های آزاد") تبلیغاتی هستند که از طریق تلاش هایی غیر از تبلیغات پولی ایجاد می شوند. این می تواند انواع مختلفی داشته باشد - توصیفات رسانه های اجتماعی ، دهان به دهان ، ذکر یک تلویزیون یا رادیو ، مقاله روزنامه یا سرمقاله - اما یک چیز ثابت است: رسانه های کسب شده ناخواسته هستند و فقط به صورت ارگانیک قابل دستیابی هستند. مانند تبلیغات سنتی نمی توان آن را خرید یا مالک آن شد.

برنامه های ارجاع

برنامه ارجاع اصطلاحی چتری است که برای توصیف رویکرد سیستماتیک شرکتها استفاده می شود تا مردم را تشویق کند تا در مورد محصولات یا خدمات خود به دیگران بگویند. اجرای برنامه های وابسته خاص ، برنامه های ارجاع مشتری و برنامه های شریک در ساختار طرح بازاریابی به منظور ارائه اعتبار فوری مشتریان موجود برای رشد مشتری است. "برنامه های ارجاع" اغلب به طور مترادف با "بازاریابی ارجاع" استفاده می شود.

  • صابر حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی