کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

شما به خوبی می دانید که در این دنیای کنونی که فرصت های شغلی برای کسب و کار آنلاین وجود دارد ، بدون داشتن وب سایت نمی توانید پیشرفت شگفت انگیز تجاری داشته باشید.

 

اگر می خواهید مخاطبان کسب و کار آنلاین و اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید ، وب سایت تنها راهی است که می توانید تجارت خود را در خط مقدم دنیای اینترنت نمایندگی کنید.

 

بهترین راه برای اینکه بتوانید در مورد امنیت و طراحی سایت اطمینان کسب کنید این هست که از سایتها و شرکتهایی کمک بگیرید که قدرت بالا و سابقه زیادی در زمینه طراحی سایت دارند. یکی از بهترین سایتها سایت سئو شتاب هست که در زمینه طراحی سایت در مازندران نمونه کارهای بسیار زیادی دارد.

داشتن یک وب سایت برای ایجاد ظاهر خوب در بازار کافی نیست ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی ضروری است. من در مقاله قبلی خود در مورد اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی بحث کردم اگر هنوز بررسی نکرده اید ، نگاهی به آن بیندازید.

در این مقاله ، ما در مورد توسعه وب سایت برای کسب و کار بحث خواهیم کرد. بنابراین عوامل بسیاری وجود دارد که باید قبل از شروع به کار در وب سایت خود به خاطر داشته باشید.


نام دامنه

نام دامنه های خوب به سختی بدست می آیند و بنابراین بسیار ارزشمند هستند. دامنه شما همچنین شما را توصیف می کند و مارک تجاری مورد نظر شما را به صورت آنلاین ارائه می دهد.
مواردی که باید هنگام انتخاب نام دامنه به خاطر بسپارید

    آن را کوتاه و ساده نگه دارید
    سعی کنید یک کلمه کلیدی را در نام دامنه نگه دارید تا به راحتی پیدا شود.

مواردی که باید هنگام انتخاب نام دامنه از آنها اجتناب کنید

    محدوده غلط املایی را مشخص نکنید
    خط فاصله را در دامنه دریافت نکنید
    از اعداد خودداری کنید

میزبانی:

یکی قابل اعتماد را انتخاب کنید و ببینید به چه میزان ظرفیت نیاز دارید.
توجه - هنگام انتخاب میزبان وب معتبر ، یادداشت کنید.

    قیمت میزبانی وب.
    فضای دیسک
    نیازهای سایت
    پشتیبانی مشتری
    کنترل پنل میزبانی وب

هدف و فناوری

تعیین هدف وب سایت و دلیل ایجاد وب سایت بسیار مهم است. آیا شما آن را برای یک هدف تجاری ، برای ارائه اطلاعات به خوانندگان خود در مورد محصول خود طراحی می کنید یا یک سایت تجارت الکترونیکی ایجاد می کنید؟

این امر انتخاب فناوری شما را که می خواهید در آن وب سایت خود را توسعه دهید آسان می کند. شما می توانید از HTML5 یا هر CMS مانند وردپرس ، جوملا ، مگنتو ، دروپال یا هر سیستم دیگر استفاده کنید. اگر هدف و برنامه شما مشخص باشد ، به طراح وب شما کمک می کند تا بهترین خدمات طراحی وب را در بهترین حالت به شما ارائه دهد.
طرح و رنگ

همانطور که همه می گویند "اولین برداشت آخرین برداشت است" ، این فاکتور برای یک وب سایت نیز صدق می کند. طرح وب سایت شما اولین برداشت از وب سایت شما را ایجاد می کند. با ترکیب صحیح رنگ ها می توانید با کمک طراحی گرافیکی یک قاب شگفت انگیز ایجاد کنید. رنگ وب سایت باید مانند محیط کار شما باشد ، بنابراین ترکیب رنگی مناسب را انتخاب کنید. جلوه رنگی احساس و شکل ظاهری وب سایت شما همیشه ترجیح داده می شود ، اما پاورقی را نیز فراموش نکنید. فراموش نکنید که وب سایت خود را برای موبایل دوستانه جلوه دهید زیرا Google فقط به وب سایت های موبایل پسند یا پاسخگو اهمیت می دهد

طراحی و محتوای جذاب

وب سایت شما باید محتوای خوب و آموزنده ای به کاربر ارائه دهد. کلمات کلیدی مناسب را در محتوای خود هدف قرار دهید تا از موتور جستجوی بالاتری برخوردار شوید. انواع محتوا مانند زبان ، ویدئو ، تصویر و ... بر سرعت و کند بودن بارگذاری وب سایت تأثیر می گذارند. طراحی با کیفیت نشان دهنده توانایی و حرفه ای بودن شماست. بنابراین ، هر دو از اهمیت یکسانی برخوردار هستند.
سهولت مرور و بارگیری سایت

پیمایش به کاربر کمک می کند تا از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل شود. فقط پیمایش خوب می تواند تجربه کاربری بهتری را فراهم کند و اگر وب سایت شما تجربه کاربری خوبی نداشته باشد ، افراد به شما مراجعه نخواهند کرد. بنابراین ضروری است که پیمایش در وب سایت خود آسان باشد. زمان بارگذاری عامل دیگری است که در موفقیت وب سایت شما تأثیر می گذارد ، بنابراین مطمئن شوید که وب سایت شما زمان بارگذاری خوبی دارد. برای افزایش زمان بارگیری وب سایت خود ، از درج متن های غیر ضروری ، تبلیغات ، تصاویر سنگین ، فلش و غیره خودداری کنید.
از طریق مرورگر و منحصر به فرد: -

یک وب سایت خوب باید در انواع مرورگرهای مدرن مانند Chrome ، Firefox ، Opera و Safari به درستی نمایش داده شود. و همانطور که می دانید یک وب سایت رقیب نیز در مورد جایگاه ویژه شما وجود دارد ، بنابراین مطمئن شوید که وب سایت شما از بقیه متمایز است و وب سایت خود را مرتباً به روز نگه دارید تا بازدیدکنندگان دوباره به سایت خود برگردند.
رسانه های چاپی و اجتماعی: -

تایپوگرافی خود را انتخاب کنید ، قلم خوانا کاملاً ضروری است زیرا شما نمی خواهید افراد هنگام خواندن مطالب شما چشم خود را بردارند. بازاریابی شبکه های اجتماعی به شما کمک می کند در بازار رقابتی خود به موفقیت و دید مثبت دست پیدا کنید. می توانید بگویید که شبکه های اجتماعی بهترین منبع برای دسترسی و تعامل با مخاطبان بالقوه شما هستند. برای استفاده از شبکه های اجتماعی ، فقط از این منبع به روشی کامل استفاده کنید.

 

تأمین امنیت: -

امنیت باید خصوصاً هنگام جمع آوری اطلاعات کاربر مانند جزئیات حساب بانکی ، جزئیات ورود به سیستم و غیره ضروری باشد. هنگام ایجاد وب سایت مطمئن شوید که از بهترین سیستم امنیتی وب سایت خود استفاده می کنید. حتی باید نام دامنه خود را با گواهی SSL ایمن کنید.
پاورقی: -

ممکن است پاورقی نکته مهمی در سایت نباشد ، اما استفاده از پاورقی با طراحی مناسب می تواند بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.
نتیجه

این نکته کلیدی است که باید هنگام ایجاد یک وب سایت به خاطر بسپارید. در هنگام طراحی وب سایت ، اولین و مهمترین نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که وب سایت باید برای خوانندگان جالب باشد و بتواند توجه آنها را به خود جلب کند. در اینجا همه نکات را به طور خلاصه ذکر می کنم.
این اصلی است

     طراحی را ساده و تمیز نگه دارید
     برای بهبود خوانایی از تایپوگرافی کارآمد استفاده کنید
     از تم رنگی مشتری مدار استفاده کنید
     پیمایش را آسان کنید
     کاهش زمان بارگذاری سایت با طراحی مناسب
     برای پیوندهای سریع ، سرصفحه و پاورقی اضافه کنید

 

 

  • صابر حسینی

طراحی سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی