کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

 

من می دانم که این یک موضوع بسیار "قابل بحث" است. از این گذشته ، هر کس ایده خود را در مورد اینکه بهترین کشورها برای خرید ساعتهای لوکس کجا هستند ، تصور می کند. به خصوص "کارشناسان ساعت" خودخوانده. وقتی می گویم "بهترین" ، من فقط به قیمت گذاری اشاره نمی کنم (اگرچه این کشورها قطعاً در میان ارزان ترین ها هستند) ، بلکه تعداد گزینه های موجود را نیز ذکر می کنم. مثلا ؛ شانس این است که نه تنها یک ساعت ارزان ، بلکه یک ساعت نادر نیز تهیه کنید. (فقط 11 کشور در این پست وجود دارد. 12. اشتباه تایپی. و

حالا ، اول همه چیز. من کی هستم؟

من اولین مسافر هستم. به هر حال ، این یک وبلاگ سفر است که بر سفرهای عجیب و غریب تمرکز دارد. (نه وبلاگهای معمولی شما در سئول ، توکیو و پاریس)

& NEXT مجموعه ای از ساعتهای لوکس است ، مانند Rolex ، Patek Philippe ، Audemars Piguet ، Vacheron Constantin و غیره

اکنون ، من اعلام نمی کنم که به بیشتر کشورهای جهان سفر کرده ام ، زیرا تعداد زیادی از مردم بیش از من سفر کرده اند. من ادعا نمی کنم که بزرگترین جمع کننده بیت های فانتزی باشم زیرا بسیاری از سوسیس های ثروتمند را می شناسم که با پول پدرشان زندگی می کنند و ساعات بیشتری از من دارند.

با این حال ، از آنجا که من مسافری هستم که به طور اتفاقی ساعت های شکار / منبع را برای اضافه کردن به مجموعه خود به هر کجا که سفر می کنم ، پیدا کرده ام ، پاسخ این سوال را پیدا کرده ام همه (مگر اینکه از ساعت های بسیار گران قیمت لذت ببرید) بسیاری از مجموعه داران ساعت در جهان مشتاق هستند بدانند ؛ و این عبارت "از کجا می توانم رولکس / پاتک / آودمارز و ... را با ارزان ترین قیمت ممکن تهیه کنم؟"

 

تصویر از loggedludicrous.com

برای آن دسته از "متخصصان نظارت" که قصد دارند خود را هوشمندانه بگویند "چی ، من این را تمام مدت می دانستم!" یا "مطمئناً ، من نمی توانم باشم! ​​من آنجا در بلا بلا بوده ام و ساعت ها آنقدر ارزان به نظر نمی رسند." من قطعاً امیدوارم که شما نه تنها مجموعه بزرگتری از من داشته باشید ، بلکه در کشورهای بیشتری از من سفر کرده و ساعتها را تعقیب کرده باشید ، در غیر این صورت شما مانند پسر بالا فقط یک پسر باحال هستید. (کجا بودیم)

حالا که ما با معرفی کارها تمام شد. بیایید بیایید به کجا یک ساعت فانتزی بخریم. برای اینکه روشن شود ، سوئیس یکی از گران ترین کشورها برای خرید رولکس است ، بنابراین بیایید این کشور را در وهله اول بخوابانیم. من از شنیدن این حرف مردم خسته شده ام که می خواهند در تعطیلات بعدی خود در سوئیس رولکس بخرند.

ساعت را دوست ندارید؟ شاید بخواهید بخوانید: مردم سنگاپور به وانواتو سفر می کنند. جزیره آتشین بهشتی در اقیانوس آرام جنوبی است!

کشورها (به هیچ ترتیب ترتیب داده نشده است)

من شخصاً کالاهای لوکس را در همه این کشورها "جستجو" کردم. (بجز در اسکاندیناوی) عوامل زیادی وجود دارد که من قبل از طبقه بندی آنها به عنوان "بهترین کشور برای خرید ساعتهای لوکس" آنها را مورد توجه قرار دادم.

اروپای شرقی / بالکان: رومانی ، مجارستان ، لهستان و یونان

معمولاً فقط می توان مالیات بر ارزش افزوده اقلام "جدید" را مطالبه کرد. با این حال ، در برخی از کشورهای اروپای شرقی / بالکان (مانند این کشور) ، قوانین می تواند کمی انعطاف پذیر باشد. ممکن است (بسته به مهارت مذاکره شما) بتواند کالای مورد استفاده خود را "بسته بندی" "جدید به همراه رسید" کند ، بنابراین واجد شرایط بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده خواهید بود. (گویی که خرید جدیدی است)

بدیهی است که شما وارد یک خرده فروش رسمی رولکس نمی شوید و به این سرویس نیاز دارید. من به خرده فروشان محلی ساعت اشاره می کنم. اگر از تقلبی می ترسید ، آنها را درست مانند کاری که در سنگاپور انجام می دهید ، تهیه کنید. (بله ، شما می توانید در این کشورها احراز هویت کنید ، عقب نیست)

ساعت را دوست ندارید؟ شاید بخواهید بخوانید: غیرممکن است! 800 دلار سنگاپور؟ برای 19 روز در اروپا؟

این کشورها در مورد بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده از همسایگان اروپای مرکزی سخاوت بیشتری دارند. علاوه بر این ، می توانید "تخفیف فروشگاه" دیگری اضافه کنید. (چانه زنی ، ترجیح در سنگاپور) در اینجا برخی از اطلاعات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده و بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده آورده شده است.

(این بدان معنا نیست که هرچه مالیات بر ارزش افزوده بالاتر باشد ، تخفیف نهایی نیز بهتر خواهد بود. کرواسی مالیات بر ارزش افزوده بالاتری نسبت به یونان دارد ، اما من با خرده فروشان ساعتی روبرو نشده ام که "کمک" به گردشگران را برای بازیابی مالیات بر ارزش افزوده انجام دهند)

اگرچه ارزهای جداگانه رومانی ، مجارستان و لهستان تا حدودی با قدرت یورو گره خورده است ، (به استثنای یونان که از یورو استفاده می کند) ، قیمت کالاهای لوکس "مستعمل" با آن در شهرهای پیشرفته تر مانند پاریس یا میلان.

به عنوان مثال ، به دلیل اختلاف در قدرت خرید و تعداد مشتریان بالقوه در میان شهرهای پیشرفته ؛ فرض کنید که پاریس به جای بخارست (پایتخت رومانی) ، مغازه داران "بیشتر" مایل به مذاکره در مورد قیمت برای همان نوع کالاها هستند (به عنوان مثال ، همان مدل رولکس استفاده شده). شما شخصاً موفق به جذب "هزاران" از لیست قیمت از Audemars Piguet.

آه ، و این کشورها تعداد زیادی فروشگاه "دست دوم" نیز دارند.

 

اروپای جنوب غربی: اسپانیا

اسپانیا چطور؟ خوب ، اقتصاد در سالهای اخیر سخت به آنها ضربه زده و قیمت های خرده فروشی آنها نشان دهنده اختلاف بین آنها و همسایگان ثروتمندشان در اروپای مرکزی است. اگرچه رولکس در اسپانیا فراموش شده است. رولکس قیمت های خود را به طور مداوم در سراسر جهان حفظ می کند و هیچگونه استرداد مالیات بر ارزش افزوده قابل توجهی (مانند اسکاندیناوی) وجود ندارد تا بتواند آن را به مکانی مناسب برای تهیه رولکس شخصی خود تبدیل کند. برای مارک هایی مانند Tudor (شرکت خواهر Rolex) و Hublot تخفیف های بسیار مطلوبی در نظر گرفته شده است. شایسته یعنی شما به راحتی می توانید آنها را برای سود خوب در سنگاپور بفروشید.

ساعت را دوست ندارید؟ شاید دوست داشته باشید بخوانید: 18 روز از آفریقا و اروپا زیر 2.2 دلار خالص سنگاپور !! (از جمله بلیط هواپیما)

آسیا: ژاپن ، هنگ کنگ و سنگاپور

ژاپنی ها دانشگاه های ساعت عظیم قدیمی هستند. یافتن فروشگاه ساعت کارکرده در ژاپن کار دشواری نیست. و من نمی گویم شما باید تمام راه را برای گفتن هیروشیما یا یک منطقه دور برای تهیه ساعت با قیمت مناسب ریسک کنید. حتی در توکیو (بسیار گران قیمت) با تعدادی فروشگاه ساعت در Ikebukuro ، Shinjuku و Ueno مواجه می شوم که ساعت مچی دوم را با قیمت های بسیار جذاب می فروشند. بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده در ساعتهای دست دوم و جدید ارائه می شود.

پیش از این ، با ین قوی ، هزینه سفر به ژاپن گران بود ، نیازی به ذکر نیست که خرید کالاهای لوکس انجام می شود. با تشکر از شینزو آبه ، نخست وزیر ژاپن و برنامه کاهش کمیت (QE) ، ین برای تحریک اقتصاد کاهش ارزش یافته است. این امر نه تنها منجر به ارزان شدن صادرات ژاپن می شود ، بلکه باعث می شود گردشگران و مجموعه داران بتوانند رولکس یا سیکو دست دوم را در ژاپن خریداری کنند.

(اطلاعات مربوط به کسر مالیات بر ارزش افزوده از سال 2015 ، زمانی که به من پیشنهاد تخفیف مالیات بر ارزش افزوده در تعدادی از فروشگاه های ساعت کارکرده داده شد.)

ساعت را دوست ندارید؟ شاید دوست داشته باشید بخوانید: یک سفر انفرادی برای یک دختر. 10 روز در کیوتو ، اوزاکا و توکیو با قیمت 1.2 هزار خالص! (از جمله بلیط هواپیما)

در هنگ کنگ قیمت ساعت مانند گذشته ارزان نیست. با این حال ، نکته مثبت در هنگ کنگ این است که فروشگاه های ساعت دست دوم زیادی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. به جای فقط بچه های بزرگ ، بسیاری از این فروشگاه ها ساعت های دست دوم خانوادگی هستند. آنها به کسی گزارش نمی دهند و شما می توانید در حد توانایی خود با حریف خود مذاکره کنید.

سنگاپور (از آنجا که من می آیم) تعداد زیادی خرده فروش ساعت کارکرده دارد. قیمت ها تقریباً بین 200 تا 500 دلار (بسته به لیست قیمت ساعتی) مساوی هستند و فضای زیادی برای مذاکره ندارند. با این حال ، با توجه به ذهنیت مادی گرایان سنگاپوری (شما شخصی را پیدا خواهید کرد که با پوشیدن ساعت رولکس ماهیانه 3-4 هزار درآمد کسب می کند) که از تهیه برنامه های اقساطی برای تأمین مالی این تصور که خوب کار می کنند لذت می برد ، انجام این کار سخت نیست. در مجالس تماشای محلی یکی از اجناس با قیمت فروش بالا (فقط تالار گفتگوی Google Watch در سنگاپور) را دریافت کنید که به محض اینکه فهمیدند که نمی توانند در ظاهر ظاهر شوند ، نیاز به فروش فوری دارند.


اسکاندیناوی: نروژ ، سوئد ، دانمارک

کشورهای اسکاندیناوی!؟! (به غیر از فنلاند) خوب ، صادقانه بگویم ، همه چیز در اسکاندیناوی گران است. برای موارد بلیط کوچکتر مانند شانل یا پرادا (بله ، این مارک ها فقط معامله بزرگی نیستند که می دانید) ، فقط به پاریس یا میلان بچسبید.

آیا تا به حال دوستانی داشته اید که بگویند: "من برای خرید رولکس به سوئیس می روم؟" من مطمئن هستم که شما آن را دارید. و این دوستان؟ این بزرگترین هویج موجود است. خرده فروشان ساعت مچی لوکس سوئیس افرادی را برای ناهار دوست دارند.

آیا می دانید ، این منطق وجود دارد که کالاهای لوکس در کشورهایی که تولید می شوند ارزان ترند؟ به عنوان مثال ، پرادا در میلان ، شانل در پاریس ، رالف لورن در ایالات متحده ، لوو در اسپانیا و رولکس در سوئیس ارزان تر است؟ خوب ، شاید این در مورد همه آنها صادق باشد ، به جز در مورد سوئیس و بسیاری از مارک های ساعت لوکس. (نه فقط رولکس)

ساعت را دوست ندارید؟ شاید دوست داشته باشید بخوانید: 12 Days Finland & The Baltics @ 2.5k SGD Nett! (از جمله بلیط هواپیما)

من به جزئیات کسل کننده عملکرد سیستم مالیات بر ارزش افزوده نمی پردازم. در عوض ، من آن را به روش یک فرد معمولی قرار می دهم تا حتی مادربزرگ من بتواند آنچه را که من درباره آن صحبت می کنم داشته باشد. درباره مالیات بر ارزش افزوده برای خود بخوانید

سوئیس کشوری گران قیمت است.

اسکاندیناوی کشورهایی بسیار گران قیمت هستند.

هزینه اولیه رولکس در سوئیس کمی ارزان تر از اسکاندیناوی است.

هزینه اولیه رولکس در اسکاندیناوی گرانتر از سوئیس است


- بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده در اسکاندیناوی سخاوتمندانه تر از سوئیس است ، که باعث شده اسکاندیناوی "ارزان تر از سوئیس برای خرید ساعت جدید رولکس باشد".

(انواع مدلها ممکن است کمتر از مدلهای سوئیس ، اسپانیا و غیره باشد. انتظار انبوهی از مدلهای محبوب را نداشته باشید. اگر برای پایگاه Datejust بسیار جذاب هستید. بتمن؟ خوش شانس هستید. بهتر شانس گرفتن دست دوم. ")

حالا من تا جایی که پیشنهاد سفر به این کشورها فقط برای خرید یک ساعت باشد ، نمی روم. با این حال ، اگر در یک کشور همسایه هستید ، ممکن است بخواهید از آن بازدید کنید. مخصوصاً اگر در تعطیلات اروپا باشید.

  • صابر حسینی

رولکس

ساعت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی