کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

طراحان با افزودن لمس های شیک و براق ، جذابیت بیشتری نسبت به طرح های اصلی پیدا کرده اند و برخی از شرکت ها ساعت های هوشمند ترکیبی را ارائه می دهند که ترکیبی جذاب از ویژگی های هر دو نوع را ارائه می دهد. در اینجا ، ما نگاه دقیق تری به ساعت هوشمند در مقابل ساعت لوکس می اندازیم ، و به مزایای هر یک می پردازیم.

 

ساعت مکانیکی در برابر فناوری ساعت هوشمند

تاریخچه سریع ساعت هوشمند

فناوری پوشیدنی از زمان معرفی اولین ساعت های هوشمند توسط سیکو در سال 1984 با جهش و تکامل همراه شده است. رایانه های اولیه مچ دست می توانند به دارندگان یادداشت یادداشت ، برنامه ریزی جلسات و انجام محاسبات اساسی کمک کنند.

تا سال 1994 ، وقتی Timeal Datalink معرفی شد ، ساعت های هوشمند می توانستند از طریق حالت انتقال داده بی سیم با رایانه های شخصی ارتباط برقرار کنند. Seiko اولین ترکیب ساعت / تلفن را در سال 1999 معرفی کرد و سرعت آن سریعتر شد. تا سال 2013 ، بیشتر شرکتهای محاسباتی عمیقاً در تحقیق و توسعه بودند.

 

اولین ساعت هوشمند اپل در سال 2015 به بازار عرضه شد و Gear S2 ضد آب سامسونگ اولین بار در همان سال ظاهر شد. سال 2016 ساعت هوشمند سامسونگ به روز شده ، Gear S3 ، به همراه TAG Heuer Connected را معرفی کرد که یکی از چندین ساعت مجهز به Android Wear است.

 

هرچه زمان می گذرد ، ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی زنانه غنی تر شده و فناوری بهبود می یابد. چندین مدل به عنوان تلفن های مستقلی که با برنامه های محبوب سازگار هستند عمل می کنند و سایر مدل ها برای ظاهری زیبا و مجلل کوچک می شوند.

 

ساعتهای هوشمند در مقابل ساعتهای سنتی: ویژگی ها و مزایا

کاملاً تردیدی نیست که ساعت های هوشمند اینجا هستند تا بمانند - و ما فکر می کنیم که با گذشت زمان بهتر می شوند. برای کسانی که عاشق تعامل با آخرین فن آوری هستند ، این یک خبر خارق العاده است. برای همه افراد نیز بسیار هیجان انگیز است.

هنگامی که متوقف می شوید و پتانسیل فن آوری پوشیدنی و بسیاری از عملکردهای مفید آن را در نظر می گیرید ، بسیار آسان است که فواید آن را بی شمار بدانید.

 

علاوه بر اندازه کوچک صفحه نمایش و عمر باتری محدود (اما درحال بهبود) ، ساعت های هوشمند دارای چند اشکال است - در درجه اول ، فناوری به سرعت تکامل می یابد و دستگاه های الکترونیکی طول عمر محدودی دارند.

 

این بدان معنی است که دارندگان نیاز به یک ساعت هوشمند جدید با همان سرعت نیاز به تلفن هوشمند جدید را پیدا خواهند کرد. بسته به نیاز آنها و دستگاه هایی که انتخاب می کنند ، ممکن است سالانه یا هر چند سال یکبار باشد.

 

واقعا خرید ساعت هوشمند این روزها کمی سخت شده است و شما باید اطلاعات خوبی در زمینه ساعت هوشمند داشته باشید. شما باید راهنمای خرید ساعت هوشمند در سایت کوک باش را مشاهده کنید و سپس در خرید ان اقدام کنید.

 

این مشکلی برای افرادی که از فن آوری استفاده می کنند وجود ندارد - در واقع خرید یک گوشی جدید با ویژگی های جذاب و به روز شده که زندگی را راحت تر می کند ، می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

 

ساعتهای سنتی در نوع خود یک شگفتی فناوری هستند. قطعات کوچک متحرک چشم را مجذوب خود می کند و ویژگی های مجلل زیبایی کلاس را به کمد لباس می دهد. الماس های درخشان ، فلزات گرانبها و ویژگی های پیچیده جذابیت بصری بیشتری دارند.

 

درست مانند یک جواهر زیبا ، یک ساعت لوکس نیز بی نظیر ، خاص و با دوام است. یک مجموعه دار ممکن است از نگه داشتن چندین ساعت مختلف که ارزش آنها را در کمد لباس او نگه داشته و از آنها برای موارد مختلف و اهداف مختلف استفاده کند ، لذت ببرد و در مورد سادگی که یک ساعت سنتی برانگیخته است چیزی به زیبایی دلتنگ وجود دارد.

 

یک ساعت خوب طراحی شده هرگز قدیمی به نظر نمی رسد - در واقع ، برخی از بهترین ها می توانند در تمام طول عمر باقی بمانند و حتی از نسلی به نسل دیگر منتقل شوند.

 

تقریباً تمام ساعتهای لوکس را می توان به طور دقیق به عنوان هنر پوشیدنی توصیف کرد و اکثر آنها دارای تاریخچه بسیار جالبی هستند.

 

خوشبختانه برای علاقه مندان به ساعت های هوشمند و طرفداران ساعت های مچی سنتی ، فضای زیادی برای جدیدترین ساعت های مچی هوشمند و ساعت مچی قدیمی وجود دارد ، همراه با پتانسیل هیجان انگیز برای ترکیب ویژگی هایی که جذابیت بیشتری برای کسانی که از ساعت های خوب قدردانی می کنند ، دارد.

 

برخی از شرکت ها با تشویق مشتریان به استفاده از ساعت مچی اپل و ساعت معمولی روی همان مچ دست ، خطوط را تار می کنند. به لطف باندهایی که هم ساعت استاندارد و هم ساعت هوشمند را در خود جای داده اند بسیار آسان است.

 

شما طبق معمول ساعت مچی را در قسمت فوقانی مچ دست می بندید و ساعت هوشمند را در قسمت زیرین مچ دست نگه دارید.

 

مشاهده هر یک از آنها بسته به این که بازو را بچرخانید آسان است. به این ترتیب می توانید همچنان از سبکی که ساعت مورد علاقه شما ارائه می دهد و همچنین دسترسی سریع به اعلان ها و سایر ویژگی ها لذت ببرید.

 

بسیاری از افراد خوش ذوق حداقل از پوشیدن ساعتهای سنتی و جابجایی آنها برای ساعتهای هوشمند بر اساس نیاز خود لذت می برند. این بسیار شبیه تصمیم گیری در مورد انتخاب ساعت سنتی با سبک خاص لباس یا برای یک موقعیت خاص است و به همان اندازه سرگرم کننده است. در حالی که ساعت های هوشمند مانند ساعت های لوکس سنتی ارزش خود را حفظ نمی کنند ، مطمئناً تقریباً در هر کمد لباس جایی برای آنها وجود دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی