کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

1. آگاهی

شما می خواهید هرچه بیشتر افراد را در بین مخاطبان مورد نظر خود جذب کنید ، بنابراین زمان آن رسیده است که محتوایی کاملاً قابل اشتراک و قابل مشاهده بسازید. استراتژی های آگاهی شامل موارد زیر است:

    برای هر شخص خریدار مخاطبان هدفمندی ایجاد کنید ، بنابراین می توانید افرادی را که به آنها وارد می کنید متناسب با مشخصات خریداران خود بدانید.
    تحقیق کنید و از کلمات کلیدی استفاده کنید که به آنها کمک می کند هنگام جستجوی آنلاین برند شما را کشف کنند.
    پست های وبلاگ را بنویسید که به س keyالات کلیدی مخاطب شما در مورد مشکلات رایج پاسخ دهد
    پیشنهادات خود را در یک آگهی تبلیغاتی اجتماعی پرداخت شده یا ارگانیک به اشتراک بگذارید.
    در مکان هایی که مخاطبان از آنها بازدید می کنند ، یک بیلبورد یا یک بنر تبلیغاتی نصب کنید.
    در پادکست هایی که می دانید خریداران بالقوه به آن گوش می دهند یک تبلیغ جذاب ایجاد کنید.
    برای تبلیغ محتوا با مهمانان یا تأثیرگذارانی که مخاطبان شما دنبال می کنند همکاری کنید.

آوردن افراد مهم است ، اما به یاد داشته باشید که تمام تلاش خود را معطوف دستیابی به سرنخ نکنید. اگرچه 67٪ از شرکتها از تولید سرب به عنوان تنها معیار برای تعیین موفقیت در محتوا استفاده می کنند ، مشتریان برگشتی 67٪ بیشتر از خریداران جدید به طور متوسط ​​هزینه می کنند.

 

2. نامزدی

استراتژی شما برای مرحله نامزدی این است که اطلاعات مربوط به پیشنهادات خود را به اشتراک بگذارید تا افراد بتوانند دلیل بهترین برند شما را ببینند. افراد را به وب سایت یا کانال های خود بیاورید و آنها را در آنجا نگه دارید.

این چشم اندازها هنوز در قیف فروش نسبتاً زیاد است ، بنابراین شما باید به س theirالات آنها با محتوای مختصر که فهم آسان است پاسخ دهید. برخی از استراتژی های نامزدی عبارتند از:

    صفحات فرود جذاب را طراحی کنید که پیمایش آنها ساده باشد.
    دموی ویدئویی برای نمایش ویژگی های محصول یا خدمات شما.
    پست های وبلاگ ، راهنماها یا الگوهایی که راه حل هایی برای مشکلات رایج مشتری ارائه می دهند.
    کاغذهای سفید که شامل تحقیقات بصیرت آمیز یا روند صنعت است.
    مطالعات موردی که نکات مثبت تجارت با نام تجاری شما را برجسته می کند.
    کمپین ها را برای آدرس دهی نقاط مهم قبل از وقوع ایمیل کنید.

تعامل با مشتریان به طور فزاینده ای در مورد شخصی سازی و رضایت فوری است. در حقیقت ، 83٪ از مشتریانی که با یک شرکت تماس می گیرند ، انتظار تعامل فوری دارند.

این بدان معناست که شما باید کانال های خود را شماره گیری کرده و آماده پاسخگویی باشید ، احتمالاً با کمک فناوری اتوماسیون. اگر این کار را انجام دهید ، مراحل بعدی به سبک زندگی منتقل می شوند.

 

3. تبدیل

شما یک خریدار بالقوه را تحت تأثیر قرار داده اید و زمان آن رسیده است که آنها را از مشتری به مشتری منتقل کنید. برای انجام این کار ، تبدیل آنها را به ساده ترین شکل ممکن (با نام مستعار ، خرید) انجام دهید. به این فکر کنید که مردم هنگام مقایسه نام تجاری شما با یک رقیب چه چیزهایی را باید ببینند. در اینجا راهکارهایی برای اطمینان از اطمینان آنها در تصمیم گیری آورده شده است.

    قیمت و اطلاعات مشخصی را در سایت خود ارائه دهید تا بتوانند گزینه ها را با یکدیگر مقایسه کنند.
    برای جلب اعتماد به تجربه پس از خرید ، توصیفات مشتری را به اشتراک بگذارید.
    نسخه آزمایشی یا آزمایشی رایگان برای افزایش اعتماد به نفس در سرمایه گذاری کامل ایجاد کنید.
    ایمیلی ارسال کنید که به س questionsالات رهبران ارشد پاسخ دهد تا پیچیدگی را آسان تر کند.
    برای پشتیبانی پس از خرید ، به تجربه خدمات مشتری خود نگاه کنید.

دقیقاً مانند مرحله نامزدی ، شخصی سازی کلید تبدیل است. تحقیقات نشان می دهد خرده فروشان آنلاین هنگام شخصی سازی تجربه مشتری ، نرخ تبدیل را حدود 8٪ بهبود می بخشند. بنابراین سعی کنید به جای اینکه شماره دیگری باشید که شما را به اهداف درآمد نزدیک می کند ، احساس مشتری منحصر به فرد کنید.

 

4. احتباس

متأسفانه ، دلارهای بازاریابی کافی برای حفظ مشتری هزینه نمی شود. ممکن است تولید سرب جنسیتر به نظر برسد ، اما 93٪ از مشتریان احتمالاً خرید مکرر با شرکتهایی را ارائه می دهند که خدمات عالی به مشتری ارائه می دهند. اگر می توانید بلافاصله پس از خرید مردم تجربه خوبی ایجاد کنید و خدمات استثنایی ارائه دهید ، می توانید خریداران را درگیر کرده و سود خود را افزایش دهید.

    گزینه های پشتیبانی آسان برای استفاده مانند گفتگوی زنده ، پیام رسانی ، صفحات پرسش و پاسخ یا انجمن های عیب یابی را تنظیم کنید. برای مسائل ساده خدمات ، 65٪ از مشتریان ترجیح می دهند خودشان کمک کنند.
    مواد روی صفحه که ساده و بدون تنش تنظیم شده و استفاده می شوند.
    برای خرید در آینده کد تخفیف یا هدیه را ارائه دهید.
    با یک کمپین جذاب محصول یا پیشنهادی جدید را اعلام کنید - حتی می توانید دسترسی منحصر به فرد اولیه را به مشتریان موجود ارائه دهید.
    تبلیغات هدفمند با پیشنهادهای اضافی که مکمل اولین خرید هستند (به عنوان مثال کیسه خواب و تشک برای شخصی که چادر می خرد).
    ایمیل برای آگاهی مشتریان از به روزرسانی ها یا راه های بهبود خرید فعلی آنها.

در این مرحله مشتریان خود را به حال خود رها نکنید. پاک کردن استراتژی های بازاریابی حفظ ، به معنای افزایش درآمد و بهبود تجربه کلی مشتری است.

 

5. وفاداری

مرحله آخر در بازاریابی چرخه زندگی کاملاً مربوط به وفاداری است. وقتی مشتری ها طرفدار می شوند ، دیگر نمی توانند در مورد مارک شما با هر کسی که گوش می دهد صحبت کنند.

آنها آرم شما را تشخیص می دهند و بدون تأمل و تفکر ، آن را به جای دیگران انتخاب می کنند. آنها منجر به فروش و فروش می شوند و خریداران تکراری هستند. استراتژی های پرورش این نوع وفاداری عبارتند از:

    ویژگی های اختصاصی درون برنامه یا عضویت در باشگاه وفاداری.
    مشوق هایی برای به اشتراک گذاشتن توصیفات (به عنوان مثال ، کد تخفیف یا محصولات رایگان).
    رویدادها یا وبینارهایی با اعضای تیم یا کارشناسان صنعت.
    برنامه های ارجاع برای افرادی که مشتری جدید می آورند.
    ویژگی های رسانه های اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند برای هر دو شرکت است.
    کمپین های فعال سازی مجدد برای مشتریان فرسوده.

مشتریانی که به یک مارک تجاری اعتماد دارند 95٪ بیشتر به آن وفادار می مانند ، بنابراین وظیفه شما این است که انتظارات مردم را حفظ کنید و به آنها نشان دهید که چرا بازخورد آنها ارزش دارد. یک استراتژی قوی در اینجا مشتریان را به تکرار چرخه و آوردن چشم اندازهای جدید به مرحله آگاهی ترغیب می کند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی