کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

محتوای خود را بهبود ببخشید

کلمات کلیدی مشتری را به خود جلب می کنند. آنها باید در موقعیت های استراتژیک در متن وب سایت شما قرار بگیرند. مطمئن شوید که با موضوعاتی که مشتریان شما به دنبال آن هستند سروکار دارد.

تبلیغات آنلاین کنید

تبلیغات فیس بوک و Google Ads بسیار عالی عمل می کنند. اینها ارزان تر از چاپ ، تلویزیون و رادیو هستند و مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کنند.

فراخوان اقدام را ایجاد کنید

دقیقاً به دیگران بگویید وقتی می خواهید از سایت شما بازدید کنند ، آنچه را می خواهید انجام دهند. فراخوان صحیح بازدیدکنندگان فروش را تحت پوشش قرار می دهد.

بلاگی بنویسید

می توانید موارد ویژه و رویدادهای برنامه ریزی شده را در یک وبلاگ به اشتراک بگذارید. این یک روش عالی برای بازاریابی با صدای خودتان است.

چاپ کتاب

نوشتن یک کتاب و انتشار آن خود شما را به عنوان یک متخصص در این زمینه معرفی می کند. بسیاری از کارآفرینان حتی این موارد را در وب سایت های خود می فروشند.

رقبای خود را مشخص کنید

این بهترین راه برای اطمینان از متفاوت بودن آنچه شما ارائه می دهید با رقبای شما در همان بازار است. کمی تحقیق ارزشمند است.

شروع به توییت کردن

رسانه های اجتماعی رایگان هستند. این یکی از بهترین استراتژی های اساسی بازاریابی موجود است. ارسال پیام در توییتر به شما کمک می کند تا با بازار هدف خود درگیر شوید.

یک کمپین ایمیل ایجاد کنید

تهیه یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل شما را در مقابل مخاطبان هدف قرار می دهد. همه افراد در لیست شما ایمیل شما را از صندوق ورودی خود مشاهده خواهند کرد.

از تبلیغات فیس بوک استفاده کنید

اینها به شما کمک می کند تا در مقابل مخاطبان زیادی ظاهر شوید. برای تأثیر بهینه می توانید آن را به یک بازار خاص هدایت کنید.

چیزها را رها کنید

دسترسی رایگان به گزارش یا وبلاگ راهی ارزش افزوده برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتری است. چه آنلاین باشید و چه در فروشگاه فیزیکی ، موارد رایگان مشتری را به خود جلب می کند.

قیمت خود را پایین بیاورید

اگر قیمت رقیب شما نزدیک به محصول شما باشد ، کنار گذاشتن این اعداد می تواند حجم فروش شما را افزایش دهد و یک مزیت به شما بدهد.

برند خود را ساده کنید

وقت خود را صرف تحقیق در مورد خریدن کالاها و خدمات خود کنید. سپس تلاش های تجاری خود را به زبان و تصاویر مورد نظر خود هدایت کنید.

کمپین های بتا

رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای نظارت بر نتایج کارزار هستند. به واکنشهای صفحه فیس بوک مرتبط با کمپین اخیر خود نگاه کنید.

خبرنامه ایجاد کنید

خبرنامه ها راهی سریع و آسان برای نگه داشتن لیست پستی به روز شده درباره محصولات و خدمات جدید هستند. MailChimp یکی از محبوب ترین قالب هاست.

قراردادن تصاویر

این موارد توجه خواننده را به خود جلب می کند و باید در پست ها و هر محتوای سایت که برای بازاریابی استفاده می کنید ، گنجانده شود. عکس های رایگان سهام را در مکان هایی مانند Pixabay دریافت کنید.

مسابقات را اجرا کنید

جذب مشتریان بالقوه راهی عالی برای تبدیل آنها به مشتری است. یک مسابقه ، بازی یا مسابقه مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می گیرد تا بتوانید آنها را در لیست پستی قرار دهید.

مقالات مربوط به صنعت را بنویسید

اثبات خود به عنوان یک متخصص در زمینه خود یکی از بهترین استراتژی های اساسی بازاریابی است. نوشتن یک سری مقاله برای یک نشریه تجاری شما را به عنوان یک متخصص جای می دهد و می تواند به عنوان پست های وبلاگ برای تأثیر مطلوب تنظیم شود.

پادکست بسازید

بیرون رفتن با صدای خود در انظار عمومی باعث ایجاد جذابیت شخصی می شود که می تواند باعث فروش شود. اگر در ابتدا گیر کردید ، می توانید فقط با خواندن پست های وبلاگ خود شروع کنید.

تشکیل وبینار

این یک روش عالی دیگر برای شخصی سازی استراتژی های اساسی بازاریابی است. یک وبینار با جزئیات نحوه کار محصول شما ایده خوبی است.

راه اندازی وب سایت

مهم نیست که چه کالایی یا خدماتی می فروشید ، داشتن یک وب سایت پیش شرط است. توسعه دهنده ای پیدا کنید که بتواند چشم انداز شما را اجرا کند.

صدور اطلاعیه های مطبوعاتی

این که بخواهید در مورد رویدادهای جدید یا محصولات صحبت کنید ، اطلاعیه های مطبوعاتی بسیار خوب عمل می کنند. اطمینان حاصل کنید که موضوعات آموزنده هستند و تبلیغاتی بیش از حد نیستند.

پخش در YouTube

ویدئو باید بخشی از هر استراتژی اصلی بازاریابی باشد. برای برنده شدن مشتریان بالقوه ، یک آموزش ویدئویی تهیه کرده و در وب سایت خود قرار دهید.

از بازاریابی یکپارچه استفاده کنید

با تبلیغ یک رویداد زنده در شبکه های اجتماعی ، از آن بهره ببرید. تغذیه زنده مواجهه شما را ده برابر می کند.

چند پیشنهاد را انتخاب کنید

بهترین استراتژی های اساسی بازاریابی می تواند سنتی باشد. یک پیشنهاد محدود با زمان محدودیت کالاها و خدمات شما را افزایش می دهد.

استرس خدمات مشتری

به مردم آنچه می خواهند بدهید. تمرکز بر روی خدمات مشتری باعث ایجاد شهرت و سرو صدا در اطراف محصولات شما می شود.

  • صابر حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی