کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

 ریچارد میل

ساخته شده از ماده جدیدی که "سبکی تیتانیوم" و "سختی الماس" را ترکیب می کند و به نظر می رسد چیزی از آینده دور باشد ، این ساعت فقط می تواند یک ساعت ریچارد میل باشد. آخرین نسخه از سری کرنوگراف های مضحک و پیشرفته ای که با RM 011 در سال 2007 آغاز شده است ، RM 11-05 با عملکرد برگشت برگشت ، نشانگر GMT و تقویم سالیانه به پایان می رسد. ریچارد میل دوست دارد ساعتهای خود را "یک ماشین مسابقه ای روی مچ" توصیف کند و در حالی که مقایسه ساعت / اتومبیل ده پنی است ، اما مخالفت با آن دشوار است: اختراعات ریچارد میل واقعا ابرخودروهای دنیای تماشا. به طور مناسب ، این هزینه همان Ferrari Portofino است.

 هوئر را تگ کنید

تنها چند ماه پس از ارائه جدیدترین ساعت هوشمند Wear OS توسط Tag Heuer ، این برند با نسخه جدید ساعت مچی گلف متصل خود دو برابر شد. همانطور که از نام آن پیداست ، Tag Heuer Connected Golf Edition یک همراه هوشمند با تمرکز بر گلف است. این گوشی با یک صفحه نمایش OLED ، یک کیف تیتانیومی مشکی مات 45 میلی متری و یک مجموعه کامل از عملکردهای ساعت هوشمند شامل مانیتور ضربان قلب ، شتاب سنج و ژیروسکوپ ارائه می شود. علاوه بر این ، اطلاعات دقیق گلف برای حدود 40،000 زمین در سراسر جهان وجود دارد ، با ویژگی های بازی محور مانند فاصله تا سبز و خطرات ، فاصله شلیک و حفظ امتیاز.

جاگر لو-کولتر

یک ساعت مچی جذاب دارای یک چیز جادویی است ، اگر این ساخته شده توسط Jaeger-LeCoultre باشد ، که خانواده ساعتهای لباس آن بی نظیر است. اولین Memovox در دهه پنجاه به بازار عرضه شد ، یکی از اولین نسل ساعتهای مچی که با یک علامت زنگ دار لرزاننده و لرزاننده همراه بود. نسخه 2020 باریک و مرتب شده و (طبیعتاً) از یک حرکت کاملاً جدید برخوردار است. متناسب با زیبایی ، بسیار شیک و شگفت آور بلند است. ما می گوییم یک کلاسیک مدرن است.

واچرون کنستانتین

واچرون کنستانتین به عنوان یکی از قدیمی ترین مارک های ساعت در کل جهان (اگر نه قدیمی ترین ، اما جای بحث دارد) در قفسه بالای ساعت های سوئیس قرار دارد. دلیلش این است که آنها به خاطر قطعات کاملاً کلاسیک و با مشخصات بالا شهرت دارند. اما این بدان معنا نیست که آنها نسبت به چیزهای جدید بیزار هستند.

نمونه مورد: خود سیم پیچ در خارج از کشور با طلای صورتی. طلای صورتی در حالی که قبلاً مدلهای دیگر را با طلای رز طلاکاری می کرد ، با مقدار مس کمتری تعریف می شود و به آن رژگونه روشن تر و جدیدتر از مدل خارج از کشور می شود. در یک حرکت چشمگیر نیز فاکتور دارد (کالیبر 5100 باشکوه داخلی) و در اینجا ساعتی است که با نقاط قوت Vacheron Constantin بازی می کند.

هابلوت

به دنبال ساعت هوشمند FIFA World Cup 2018 ، هابلوت ساعت دوم تولید Wear OS را تولید کرده است. Big Bang e در دو نسخه وجود دارد: تیتانیوم ، قیمت خرده فروشی حدود 4200 پوند و سرامیک مشکی ، قیمت حدود 4500 پوند. هر دو دارای یک صفحه نمایش لمسی OLED 42 میلی متری با کیفیت بالا پوشیده شده از کریستال یاقوت کبود و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی هستند. علاوه بر عملکرد آنالوگ "فقط زمان" ، Big Bang e دارای تعابیر از عوارض تماشای ساعت سنتی است ، از جمله مواردی که تقویم قمری را ردیابی می کند و دیگری که در طول روز تغییر رنگ می دهد ، به عنوان بخشی از ابتکار #HublotLovesArt.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی