کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

شوهر من اگر این عناوین را بخواند ، احتمالاً می میرد ، به خصوص که او از نسخه جدید ما نیز استفاده می کند. ما واقعاً باید آن را "ما ریخته" بنامیم. این داستان این است که چگونه اندازه های بزرگ خود را برای دو نفر تبدیل به یک فضای کاری شگفت انگیز کردیم!

چرا ما به ریخته گری احتیاج داریم؟

این پروژه همه وقتی به وجود آمد که فهمیدیم منتظر فرزند سوم خود هستیم. گرچه کاملاً از این خبر هیجان زده بود ، این بدان معنی بود که خانه 4 اتاق خواب ما دیگر شامل یک دفتر خانه نمی شود. در طول مرخصی زایمان ، شوهرم شغل جدیدی گرفت و رفت و آمد وی از رفتن قطار به داخل شهر تا نشستن روی تخت ما که از رایانه خود کار می کرد تغییر کرد. من همچنین از خانه کار می کنم و حدود دو سال است که این کار را انجام می دهم. وقتی مرخصی زایمان تمام شد ، و من نیاز داشتم که اتاق خواب را به عنوان دفتر خود بازپس بگیرم ، فکر کردیم که این خانه ممکن است دیگر برای ما کار نکند.

ما برای دفتر خانه خود چند گزینه در نظر گرفتیم. این شامل همه چیز می شود از خرید یک خانه جدید - در بودجه ، اجاره یک فضای گران قیمت اداری ، تبدیل گاراژ ما به یک دفتر. سپس یک روز گفتم که در مورد ریخته ما چیست؟ هنگامی که دو سال پیش خانه خود را خریداری کردیم ، با ریختن بزرگی که از طرف مالک قبلی به عنوان فضای چوبی مورد استفاده قرار گرفته بود ، پیش آمد. ما به معنای واقعی کلمه فقط از آن برای ذخیره ماشین چمن زنی و یک قایق رانی استفاده کرده ایم ، بنابراین فکر می کردیم این یک گزینه مناسب است. این ریخته در حال حاضر برق داشت و ما فکر می کردیم فقط باید به گرما نیاز داشته باشد و یک سیگنال WiFi تنظیم شود. اگر فقط به همین راحتی بود!

پیش از این ، شوهرم در ابتدا ادعا کرده بود این ریخت و زمین آن را به عنوان مالک خود بخوانند و آنرا "مانلند" بنامند. "از آنجا که کودکان بازی زیرزمین ما را به دست گرفتند ، او فضای غار مردی را برای ادعای خودش نداشت. بنابراین او به سمت چوب نزدیک ریخته ما حرکت کرد و یک منطقه گودال آتش ساخت. وی چند چراغ را تار کرد ، برخی صندلی های Adirondack را اضافه کرد و یک مکان کاملاً دنج را به نام "Manland" نامید. .

برنامه ریزی برای ساختن ریخته گری
تصمیم گیری برای تبدیل ریخته های ما به یک دفتر خانه ، بخش ساده ای بود. دانستن اینکه اگر بتوانیم آن را تبدیل کنیم کار بسیار بیشتری انجام داد. زندگی در شمال شرقی ، شرایط آب و هوایی ما نقش مهمی در توسعه ریخته شده ما داشته است. اگر در سن دیگو یا هر مکان دیگر 74 درجه راحت زندگی می کنید ، ممکن است بتوانید قسمت عایق و گرمایش / سرمایش را از این روند پرش کنید. در پیتسبورگ ، پنسیلوانیا ، ما می دانستیم که عایق بودن و گرما یک ضروری است.

ایجاد یک فضای راحت
برای اینکه بدانیم آیا ریخته شده می تواند یک فضای گرم و راحت در مرده های زمستان باشد ، ما یک پیمانکار را استخدام کردیم تا بیرون بیاید و فضای ما را بررسی کند. به راحتی می توان فهمید که ما چه کاری را باید انجام دهیم زیرا فضای فقط قاب کردن ، بدون دیوار خشک یا چیزهای دیگری جز استخوانهای لخت یک ساختار بود. پیمانکار توصیه کرد برای محافظت از عناصر بیرونی عایق را به دیوارها و سقف اضافه کنیم. وی همچنین تخته های کف تخته سه لا را پاره کرد و یک سد آب برای محافظت از کف از زمین لخت زیر در زیر قرار داد. این گرما را تضمین می کند اما به عنوان یک مانع رطوبت نیز عمل می کند. او در بالای موانع ، قبل از افزودن تخته های کف جدید ، عایق بیشتری را نصب کرد.

از آنجا که یک ریخته گری بیشتر در معرض عناصر قرار دارد ، ما تصمیم گرفتیم دیوارهای تخته چوب در مقابل ورق های جلوی چوب را انتخاب کنیم. این همچنین به محافظت در برابر رطوبت کمک می کند. اکنون مطمئن هستم که وقتی فکر می کنید تخته چوب را تصور می کنید ، در حال فکر کردن در خیابان تلویزیون پدربزرگ سال 1970 خود هستید ، اما تخته پوشیدن مردم بسیار دور بوده است! شاید شما در زیر صخره زندگی کرده اید و با اصطلاح "shiplap" آشنا نیستید ، اما به لطف تأثیر ژوانا گینز ، ما عاشق نگاه سفید شپلپ شدیم. بنابراین این دقیقاً همان چیزی است که ما انتخاب کردیم. (PS) برای انتخاب مواد She-Shed شما سه کودک را به Home Depot منتقل کرده است و دقیقاً روش لذت بخش برای صرف یک صبح نیست.)

در Home Depot نیز کفپوش خود را انتخاب کردیم. اگر فکر کردید که تابلوها به پایان رسیده اند ، منتظر این مدت باشید ... VINYL. من قول می دهم ، این یک گزینه عالی برای فضای ما بوده است و مانند تخته های چوبی از زمان ظاهر آشپزخانه 1980 که همه ما از آن یاد می کنیم ، بسیار تکامل یافته است. وینیل با رول بزرگ 12 فوت پهن می شود و به هر طول موردنیاز خود بریده می شود. فضای ما یک جعبه 11 پا است ، بنابراین این بدان معنی است که ما به نظر نمی رسد در کف خود باشیم ، راه دیگری برای محافظت از رطوبت. همچنین بسیار مقرون به صرفه بود

 

 

برق ، اینترنت و تلنگر سوئیچ
ما واقعاً فکر می کردیم که عایق کاری و ایجاد ریخته شدن احساس راحتی می تواند میزان کار ما باشد. وقتی پیمانکار ما بیرون آمد تا بررسی کند که ما با چه چیزی کار می کردیم ، با این حال یاد گرفتیم که باید عناصر اضافی را اضافه کنیم. من قبلاً اشاره کردم که برای ریختن برق وجود دارد ، اما ولتاژ برای تأمین برق کلیه تجهیزات دفتری ما خیلی کم بود و ما باید ولتاژ لازم را برای پنل خود تقویت کنیم. متأسفانه ، مجرایی که از خانه ما به داخل ریخته می شد ، برای نگه داشتن سیم اضافی خیلی کوچک بود. این بدان معنی بود که ما نیاز به عقب بردن حیاط خود داشتیم.

ما دوستمان را داشتیم که با اجاره مشاغل محوطه سازی ، تجهیزات لازم را برای حفر یک سنگر عمیق 18 اینچی در حیاط ما ، 120 پا از خانه ما تا ریخته است. خوشبختانه می دانستیم که یک خط گاز نسبتاً بزرگ داریم که در حیاط پشتی ما دفن شده است ، بنابراین ما اطمینان حاصل کردیم که از طریق 411 برسیم تا تیم بیرون بیاید و مکان را مشخص کند. برای اینکه مطمئن شویم این خط را قطع نکردیم ، سنگر را در این منطقه حفر کردیم. بعد از اینکه سنگر را حفر کردیم با قدرت مناسب و همچنین خطوط مورد نیاز برای داشتن اترنت ، کابل و خدمات تلفنی در ریخته شده توانستیم مجرای جدیدی را به ریخته شده منتقل کنیم. همسرم از این جمع هیجان زده شد زیرا این بدان معنی است که او می توانست در مانلند تلویزیون داشته باشد. فوتبال و شلیک گل همه سقوط می کنند!

ظرفیت برق اضافی یک هزینه اضافی و چیزی بود که ما واقعاً پیش بینی نمی کردیم ، اما برای اینکه عملکرد فضا برای نیازهای ما ضروری باشد لازم بود. کار سنگر و برق ، بودجه اولیه ما را دو برابر کرد. در این زمان مرا خوشحال نکرد ، اما اکنون می توانم بگویم بسیار خوشحالم که ما این کار را به روشی درست انجام دادیم.

تمام جزئیات کوچک

ما هنوز در حال اضافه کردن جزئیات هستیم تا بتوانیم مطب را احساس راحتی کنیم ، اما برخی از کارهایی که تاکنون انجام داده ایم تا کارایی آن انجام شود. ما دو میز مطابق از IKEA اضافه کردیم. قبلاً یک میز داشتیم بنابراین میز دیگری را اضافه کردیم و آنها را در کنار یکدیگر قرار دادیم تا به ما اجازه دهند از فضای خود بهترین استفاده را ببریم. این همچنین به ما امکان می دهد از تابش آفتابی که از طریق درب صفحه نمایش ما می آید لذت ببریم تابستان بیایید باید راه هایی را برای خنک نگه داشتن فضای خود بیاندیشیم (یک واحد HVAC در این زمان در بودجه نبود) ، اما داشتن درب صفحه نمایش باید برخی از نسیم های خوب را فراهم کند. با صحبت از دما ، دو سیستم گرمایش پایه پایه اضافه کردیم. اینها برق را خاموش می کنند و فضا را فوق العاده گرم می کنند. ما آنها را در تمام طول روز نگه می داریم تا به محض ورود هر روز صبح مطمئن شویم که فضای فوق العاده راحت است.

همچنین به چراغهای قوطی LED اضافه کرده ایم که دارای رنگ های مختلفی از روشنایی هستند. گاهی اوقات روشنایی LED می تواند خیلی سفید باشد ، تقریباً مانند لامپهای فلورسنت ، بنابراین ما دوست داریم که نرمی این چراغ ها را تنظیم کنیم تا مطمئن شویم که نور مناسب است. همچنین مکانی را برای قرار دادن کفش های خود ، آویز کردن کت ها و پا کردن پاهای خود به آن اضافه کردیم تا گلی ، خاک و رطوبت را در فضا نگیریم. ما در میان آویزن تخته های سفید و تابلوهای اعلانات هستیم و امیدواریم که بتوانید مقداری از هنر را به فضا بیافزایید تا رنگ آن را رنگ کنید.

هزینه و ارزیابی از نوسازی ریخته شده ما

در کل ما تقریبا 9000 دلار برای نوسازی ، بازنویسی ، عایق کاری و اثاثیه دفتر ریخته شده خود خرج کردیم. این بیش از آن چیزی بود که ما امیدوار بودیم هزینه کنیم ، بودجه اولیه ما 6000 دلار بود ، اما کاملاً ارزش آن را داشت. این فضا باعث افزایش بهره‌وری ما شده و فضایی را برای ما فراهم کرده است که بتوانیم برای کار فرار کنیم. اغلب اوقات ، وقتی از خانه کار می کنید ، جداسازی کار و زندگی در خانه سخت است. داشتن این فضای جداگانه واقعاً به ما اجازه داده است تا در پایان روز کارهای خود را در مطب ریخته شده رها کنیم تا به خانه خود برگردیم و با خانواده کوچک خود از زندگی خود لذت ببریم.

نحوه ارسال داستانهای کاربر

1: "پروژه خانه من تازه" را در خط موضوع قرار دهید. سپس ، در بدنه ایمیل ، توضیحی در مورد چرایی انتخاب پروژه برای شما ، خلاصه ای از اقداماتی که برای انجام آن برداشتید ، و هرگونه توصیه ای برای خوانندگان در نظر گرفتن پروژه های مشابه ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که نام و نامهای قبل و بعد از تصاویر را درج کنید!

  • صابر حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی