کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

روزها برگها و گلهای پلاستیکی پاپیونی با ترکیبی از رنگ که در طبیعت یافت نمی شود ، رفته است. گیاهان تقلبی امروزی آنقدر نزدیک به چیز واقعی هستند که می توانید خود را در حال چنگ زدن به چاله های خود ببینید تا مطمئن شوید که به آب احتیاج ندارد.

انتخاب گیاهان جعلی مناسب برای خانه شما به زیبایی شناسی شما بستگی دارد. شما ممکن است به دنبال برخی از عناوین سنتی چوب حیاط برای تزئین ورودی و یا چند ماده کوچک ریزه اندام برای تزئین غرور حمام خود باشید.

ما بهترین مکان ها را برای خرید گیاهان تقلبی بصورت آنلاین گرد آورده ایم ، خواه به دنبال کاشت گیاه خانگی ، درخت سرپوشیده یا کاکتوتی باشید.

درختان ، مکنده ها ، گیاهان مار و موارد دیگر — هنگامی که گیاهان فاکس به کار می روند ، هدف کمی دارد. ما عاشق این کاکتوس 23 اینچی فاکس هستیم که در حال حاضر در یک سبد حصیری شیک قرار گرفته است ، آماده استراحت در اتاق نشیمن ، حمام یا هرجای دیگری که می خواهید کمی از استعداد جنوب غربی اضافه کنید.

غرب الم
بگذارید آن را به West Elm بکشاند تا ما را متقاعد کند که یک گیاه جعلی ممکن است از چیزی واقعی بهتر به نظر برسد! فروشگاه دکوراسیون منازل و مبلمان دارای مجموعه ای کاملاً زیبا از زندگی از گیاهان فاکس است که از جمله این انواع مکنده های دنباله دار هستند که در آویزان کردن گلدان های Terra cotta به خصوص بسیار جالب به نظر می رسند.


وایفر
در حالی که در بعضی مواقع می توانند کمی قیمتی داشته باشند ، انتخاب عظیمی از گیاهان فاکس از نظر اندازه و انواع مختلف از وایفایر پیدا خواهید کرد. به عنوان مثال ، این مجموعه از مکنده های ریز مانند یک گروه بسیار زیبا به نظر می رسند ، که روی یک میز قهوه طراحی شده اند ، اما همچنین می توانیم آنها را به عنوان یک فضای مناسب که به مقداری رنگ و یا غرور حمام نیاز دارند ، ببینیم.

یک پادشاه لین
مکان مناسبی برای خرید اشیاء بی جان و نخل مانند درختان ، پیشنهادات گیاهان فاکس One Kings Lane قطعاً در قیمت مناسب قرار دارند. اما یک قیمت بالاتر به معنای مواد بهتر ، توجه به جزئیات و طرح های بزرگ است. بنابراین اگر به دنبال سرمایه گذاری در یک درخت بزرگ زندگی مانند این پرنده بزرگ بهشت ​​هستید ، OKL گزینه های شگفت انگیزی دارد. به علاوه ، شما فقط باید یک بار بپردازید تا از یک فضای سبز همیشه سبز به خانه خود لذت ببرید ، بدون اینکه خطر کشتن آن به طور اتفاقی بیفتد ، حتی سالها در خط!


تقریبا طبیعی است
تقریبا طبیعی گیاهان را به انواع دیگر جعبه های بزرگ دیگر می فروشد ، اما می توانید مستقیماً به این منبع مراجعه کنید تا انواع بسیار زیادی از گیاهان ابریشم را خریداری کنید. اما هشدار داده می شود که گیاهان ابریشمی (برخلاف پلاستیک) در صورت حمله حیوانات اهلی یا سفید شدن خورشید ، می توانند سایش را نشان دهند.

بازار جهانی
اگر خواب دیده اید که یک درخت شیک درخت برگ درخت کمانچه را به خانه خود اضافه کنید اما چالش مراقبت از آن را ترسیده اید - بیشتر از بازار جهانی نگاه نکنید. آنها یک درخت بسیار واقع بینانه با قیمت کمتر از 130 دلار و همچنین مجموعه ای مناسب از گیاهان کوچکتر فاکس دارند.

آمازون
جای تعجب در اینجا نیست ، اما اگر مایل هستید کار را در بخش جستجو و خواندن بررسی قرار دهید ، می توانید یک تن از گیاهان فاکس خوب را در آمازون پیدا کنید. یکی از یافته های مورد علاقه ما این مجموعه از دو گیاه پیچک حلق آویز با قیمت 15 دلار است. می توانیم شاهد این باشیم که این پوشش ها بسیار عالی برای محصور کردن درب های صنعتی و یا ایجاد یک بالکن ریز و درشت ، دنج تر دارند.

ایکه
جمع آوری گیاهان جعلی ایکه دقیقاً قابل تغییر نیست ، اما استدلال با قیمت آنها دشوار است. یک گیاه کوچک شیرین مانند اشک این کودک فقط 5 دلار است! قیمت های حمل و نقل Ikea می تواند سنگین باشد ، بنابراین توصیه می کنیم خرید گیاهان خود را با یکی دیگر از سرمایه گذاری های دکوراسیون منزل ، جابجا کنید که هزینه های تحویل را ارزنده می کند.

لباس بیرونی شهری
شاید به این فکر نکنید ، اما Urban Outfitters در واقع یک منبع عالی برای دکوراسیون منازل است که فقط برای دانشجویان کالج هایی که خوابگاه های خود را مناسب تر می کنند نیست. آنها مجموعه کوچک اما خوبی از گیاهان فاکس دارند که برای زیبایی هزاره یا هر کسی که به دنبال اضافه کردن یک لمس boho به خانه خود هستند ، برای شما بسیار مناسب است.

Overstock
و در آخر ، ما نمی توانیم Overstock را کنار بگذاریم! این سایت بسیاری از ... همه ، همانطور که شما احتمالاً می دانید. اما اگر دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید ، می دانید ، مانند چند صندوق فرش گلدان برای تزئین میز ناهار خوری در فضای باز یا پاسیو ، گزینه های مقرون به صرفه ای را پیدا خواهید کرد ... و احتمالاً چند مورد دیگر که حتی نمی دانید شما به آن احتیاج دارید. اما اکنون قطعاً می خواهم.

  • صابر حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی