کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

تنها 4 ماه از معرفی تبلت Galaxy Tab A 8.4 می گذرد و هم اکنون محصول دیگری از سری تبلت های A معرفی می شود که مدل Galaxy Tab A7 2020 نام دارد و قرار است محصولی مقرون به صرفه با مشخصات فنی کم قدرت باشد.

بازار پررونق تبلت ها به لطف کرونا تا حدودی برگشت و سامسونگ به دنبال جذب تمام مشتریان بالقوه با معرفی تبلت های جدید در سطوح مختلف است.

 

یک تبلت اقتصادی با صفحه نمایش 10.4 اینچ

سامسونگ از یک تبلت ارزان قیمت رونمایی کرده است. آخرین محصول این شرکت ، Galaxy Tab A7 2020 است که در زیر نسخه های جدید S7 Tab قرار دارد. Galaxy Tab A7 ، جدیدترین تبلت ارزان قیمت کره ، را با مدل 2016 Galaxy Tab A 7.0 اشتباه نگیرید. سامسونگ احتمالاً آن را به قیمت 235 یورو قیمت گذاری خواهد کرد که قیمت نسخه Wi-Fi است.

 

Galaxy Tab A7 دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی با صفحه TFT ، با رزولوشن 1200 2000 2000 پیکسل است و در دو رنگ خاکستری و طلایی موجود است. نسبت صفحه به بدنه حدود 80٪ است.

 

چهار بلندگوی Dolby Atmos نیز از تولید صدای با کیفیت اطمینان حاصل می کنند. برخلاف نسخه قبلی ، صفحه نمایش تبلت با S Pen سازگار نیست. چهار گروه بلندگو تضمین می کنند که تجربه چندرسانه ای غوطه وری بیشتری نسبت به رقبای مستقیم آن ارائه خواهد داد.

 

پردازنده به کار رفته در Samsung Galaxy Tab A7 Snapdragon 662 است که یک انتخاب عالی و ایده آل در بین پردازنده های سطح پایین است. این تبلت جدید دارای یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت یا 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

  • صابر حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی