کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ضد خش می بند 4

برنامه Mi Fit سه بخش دارد - تمرین ، دوستان و نمایه - که همه ساده هستند.

قیمت مچ بند 4 اونجرز

پیاده روی ، دویدن و شنا فقط برای شروع دستی این نوع فعالیت ها از تلفن شما استفاده می شود.به عنوان فردی که مدام پیشرفت تمرین را با گذشت زمان بررسی می کند ، این کمی دست و پا گیر است.

قیمت می بند 4 دیجیکالا

پس از اتصال حسابهای خود در منوی تنظیمات Mi Fit ، کلیه فعالیتهای ضبط شده توسط Mi Band 4 به Google Fit ارسال می شوند.من شخصاً هیچکدام از مشکلات اخیر Google Fit را تجربه نکرده ام که دیگران دارند ، بنابراین فقط بدانید که تجربه شما با همگام سازی داده های Mi Band 4 با Google Fit ممکن است متفاوت باشد.

مچ بند 4 گلوبال ترب

اینجا جایی است که Xiaomi Mi Band 4 واقعا می درخشد.با وجود اینکه Mi Band 4 در هنگام عرضه خرید خوبی بود ، گرمای جدید Xiaomi Mi Band 5 است.شیائومی همچنین قصد دارد به زودی Xiaomi Mi Band 4C را منتشر کند ، اگرچه احتمالاً یک نام تجاری Realme Band باشد.

می بند 4 گلوبال ترب

شیائومی همچنین Mi Band 4 را در هفدهم سپتامبر 2019 در هند راه اندازی کرد و از طریق Mi.

می بند 4 معرفی شد

هر ساله ، شیائومی در حالی که افزایش قیمت ها را به حداقل ممکن می رساند ، ویژگی های بیشتری به مجموعه Mi Band خود اضافه می کند.

مقایسه می بند 4 و 5

Xiaomi Mi Band 4 با نمایشگر بهبودیافته ، پروفایل های ورزشی بیشتر و قیمت پایین ، خود را به عنوان یکی از بهترین ردیاب های تناسب اندام ارزان 2019 معرفی می کند.

واچ فیس می بند 4

س isال این است که ، آیا واقعاً با صرف 50 دلار اضافی برای یک محصول رقابتی ، هیچ چیز ارزشمندی به دست می آورید یا همه باید همین حالا تمام شوند و Mi Band 4 را خریداری کنند؟ این همان چیزی است که در بررسی Xiaomi Mi Band 4 به آن پاسخ خواهیم داد.Mi Band 3 اکنون می تواند تمرینات را ردیابی کند ، اما هنوز قادر به ردیابی تمرینات شنا نیست.

قابلیت های مچ بند 4

صحبت از شنای استخر ، Mi Band 4 می تواند پنج سبک مختلف شنا را تشخیص دهد و 12 مجموعه داده مختلف مانند سرعت شنا و تعداد سکته را ضبط کند.

برنامه های می بند 4

 

دستبند سلامتی 4 خرید

 

جعبه گشایی دستبند سلامتی 4 اونجرز

0. این خواب عمیق / سبک و زمان بیداری شما را ردیابی می کند و با مقایسه داده های خود با سایر کاربران Mi Fit ، نمره خواب شما را از 1-100 به شما می دهد.

چگونه دستبند سلامتی 4 را شارژ کنیم

 

دستبند سلامتی 4 جی اس ام

این بدان معناست که وقتی می خواهید به خواب بروید دستگاه به طور تصادفی چشم شما را نمی سوزاند.

مچ بند 4 دیجی

این یک صفحه نمایش لمسی است ، بنابراین بیشترین پیمایش روی دستگاه خود را از طریق ضربه زدن و کشیدن انجام خواهید داد.

جعبه گشایی می بند 4

و نگران نباشید ، در حال حاضر تعداد زیادی باند شخص ثالث Mi Band 4 در آمازون وجود دارد.همچنین بخوانید: بهترین باند های Xiaomi Mi Band 4 که می توانید خریداری کنید

زبان مچ بند 4

این لاستیک با بالاترین کیفیتی نیست که در یک ردیاب تناسب اندام پیدا خواهید کرد - برای سلیقه من کمی سخت است - اما کار را تمام می کند.در طول آزمایش ، من هیچ مشکلی در ارتباط بین Mi Band 4 و Pixel 3 خود مشاهده نکردم.

مچ بند سری 4

من در حال حاضر بعد از شارژ کامل جمعه گذشته با شارژ 70٪ نشسته ام و این بعد از سه بار طولانی است و سنسور ضربان قلب در فواصل 10 دقیقه روشن است.Mi Band 4 تمام نکات اساسی را پیگیری می کند: مراحل برداشته شده ، مسافت طی شده ، کالری سوزانده شده ، ضربان قلب استراحت و فعال و خواب.

چگونه می بند 4 را شارژ کنیم

با این حال ، این یک ویژگی GPS متصل به همراه دارد ، بنابراین اگر مشکلی برای آوردن تلفن خود ندارید ، می توانید تمرینات خود را با GPS ردیابی کنید.

 

  • صابر حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی