کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دستیار صوتی می بند 4

برنامه Mi Fit سه بخش دارد - تمرین ، دوستان و نمایه - که همه ساده هستند.Friends جایی است که می توانید با سایر کاربران Mi Fit در ارتباط باشید تا اطلاعات فعالیت و سلامت آنها را مشاهده کنید ، و بخش نمایه شامل تمام اطلاعات ، اهداف و تنظیمات شخصی شما است.بخش تمرین شامل چهار زیر بخش است: وضعیت ، پیاده روی ، دویدن و شنا.

طریقه اتصال می بند 4 به گوشی

بخش وضعیت جایی است که فعالیتها و اهداف روز جاری را پیدا خواهید کرد.با ضربه زدن روی کارت فعالیت در برگه وضعیت ، کشیدن انگشت به سمت تمرینات من ، ضربه زدن روی مراحل امروز و سپس سابقه در پایین صفحه ، می توانید به سابقه خود دسترسی پیدا کنید.

قیمت می بند 4 نسخه گلوبال

من شخصاً هیچکدام از مشکلات اخیر Google Fit را تجربه نکرده ام که دیگران دارند ، بنابراین فقط بدانید که تجربه شما با همگام سازی داده های Mi Band 4 با Google Fit ممکن است متفاوت باشد.Mi Fit همچنین برای افرادی که می خواهند داده های تناسب اندام خود را با WeRun همگام سازی کنند با WeChat سازگار است.

مچ بند 4 گلوبال و چینی

 

می بند 4 گلوبال ترب

 

مچ بند 4 نسخه گلوبال

هر ساله ، شیائومی ویژگی های بیشتری به مجموعه Mi Band خود اضافه می کند و افزایش قیمت ها را به حداقل می رساند.

والپیپر مچ بند 4

Xiaomi Mi Band 4 با نمایشگر بهبودیافته ، پروفایل های ورزشی بیشتر و قیمت پایین ، خود را به عنوان یکی از بهترین ردیاب های تناسب اندام ارزان 2019 معرفی می کند. این قیمت با قیمت پایین 33 دلار در ایالات متحده یا تقریباً نیمی از قیمت محصولات رقبا آغاز می شود.

نصب می بند 4

39 را اجرا می کنم.این نمایشگر بهتر و پروفایل فعالیت بیشتری دارد ، اما با وجود این موارد قیمت ناچیزی به وجود می آید ، اگرچه Mi Band 4 هنوز به طور قابل توجهی ارزان تر از سایر ردیاب های تناسب اندام با مجموعه ویژگی های مشابه است.Mi Band 3 اکنون می تواند تمرینات را ردیابی کند ، اما هنوز قادر به ردیابی تمرینات شنا نیست.

دستبند هوشمند مچ بند 4

 

می بند 4 اموزش

شمارش گام و معیارهای سوزانده شده از کالری Mi Band 4 بسیار نزدیک به معیارهای Forerunner 245 Music بود.

می بند 4 بند

Forerunner و Mi Band هم با 16 دقیقه پوند افتادند ، اما Mi Band 4 در آن مرحله به وضوح دچار مشکل شد.ما می بینیم که این موارد با حسگرهای ضربان قلب مبتنی بر مچ دست اغلب اتفاق می افتد ، بنابراین دیدن این اتفاق برای Mi Band 4 جای تعجب ندارد.

خرید اینترنتی مچ بند 4

 

اتصال می بند 4 به گوشی

برای اطلاعات بیشتر در مورد مدل چینی ، به اینجا مراجعه کنید. نمی توانید به هیچ یک از آنها پاسخ دهید ، و به دلیل کم بودن نمایشگر خواندن برخی از پیام ها دشوار است ، اما داشتن آن همچنان یک ویژگی خوب است.

تفاوت دستبند سلامتی 4 و 5

برنامه زمانبندی بیدار کردن صفحه خودکار: می توانید هنگام بلند کردن مچ دست خود در ساعات مشخصی از روز ، نمایشگر Mi Band 4 را فعال کنید.

مچ بند 4 دست دوم

هنوز هم با باند سیاه ساده و کیس بی ادعایی که دارد ، یکی از ردیاب های تناسب اندام با ظاهری عمومی است ، اما به نظر من صفحه نمایش بهبود یافته باعث صرفه جویی در طراحی Mi Band 4 می شود.تراکم پیکسل 120 در 240 تیز است و روشنایی 400 نیت به این معنی است که در معرض نور مستقیم خورشید آسان است.

جعبه گشایی می بند 4 اونجرز

با آن به روزرسانی 1.اگر می خواهید آن را برای باند دیگری تعویض کنید ، کیف ردیاب تناسب اندام به راحتی از باند سیلیکون جدا می شود.همچنین بخوانید: بهترین باند های Xiaomi Mi Band 4 که می توانید خریداری کنید

زمان عرضه مچ بند 4

این لاستیک با بالاترین کیفیتی نیست که در یک ردیاب تناسب اندام پیدا خواهید کرد - برای سلیقه من کمی سخت است - اما کار را تمام می کند.در زیر سنسور ضربان قلب دو پایه کوچک برای شارژ قرار گرفته است.

ساعت مچ بند 4 گلوبال

من در حال حاضر بعد از شارژ کامل جمعه گذشته با شارژ 70٪ نشسته ام و این بعد از سه بار طولانی است و سنسور ضربان قلب در فواصل 10 دقیقه روشن است.Mi Band 4 تمام نکات اساسی را پیگیری می کند: مراحل برداشته شده ، مسافت طی شده ، کالری سوزانده شده ، ضربان قلب استراحت و فعال و خواب.این GPS داخلی ندارد ، بنابراین اگر فقط با ردیاب تناسب اندام خود برای دویدن بیرون بروید ، معیارهای فاصله شما بسیار دقیق نخواهد بود.

خرید دستبند سلامتی 4 اونجرز

این به روزرسانی همچنین امکان باز کردن قفل لپ تاپ ویندوز 10 شما را هنگام نزدیک بودن Mi Band 4 به همراه دارد.

خرید می بند 4 گلوبال

شاید به نظر زیاد نرسد ، اما سلف آن قادر به پیگیری شنای استخر یا تمرینات عمومی در هنگام راه اندازی نیست.

 

  • صابر حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی