کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

با این حال ، این نوع تفکر خطرناک است. وقتی دامنه تمایل خود را محدود کنیم ، کاری را که می خواهیم برای رسیدن به اهداف خود و موفقیت در زندگی انجام دهیم ، قرار می دهیم. وقتی چنین اتفاقی می افتد ، دامنه انگیزه و علاقه خود را بر هر نوع فعالیت خاص و احساس رضایت عمومی محدود می کنیم.

کمبود اهداف هیجان انگیز و مطلوب به راحتی انگیزه شما را کاهش می دهد و باعث می شود احساس کنید به چیزی علاقه ندارید.

راه حل این مشکل همان چیزی است که به عنوان 10X Rule شناخته می شود ، [3] که بیان می کند: شما باید اهدافی را تعیین کنید که 10 برابر آنچه فکر می کنید می خواهید و سپس 10 برابر آنچه فکر می کنید برای تحقق این اهداف لازم است ، انجام دهید.

در حالی که برخی از افراد به شما خواهند گفت که تعیین اهداف غیرممکن باعث از بین رفتن انگیزه می شود و بهتر است "زیر وعده و تحویل بیش از حد" باشید ، این تفکر احمقانه است. اهداف 10X (که معمولاً اهداف کششی نامیده می شوند) فقط تلاش شما را برای انجام کارهای بیشتر و تلاش بیشتر از آنچه که قبلاً انجام داده اید تحریک می کند. [4] علاوه بر این ، حتی اگر در رسیدن به اهداف و اهداف بلندپایه 10X کوتاهی کنیم ، باز هم دستیابی به یک هدف عظیم بهتر از دستیابی به یک هدف کوچک است ، بهتر است. اگر هدف شما به اندازه کافی بالا باشد ، بیشتر از خودتان می خواهید و برای رسیدن به یک هدف عظیم بهتر می شوید.

با این وجود ، تعیین هدف بالا فقط اولین قدم است. مرحله بعدی انجام ده برابر عملی است که فکر می کنید برای رسیدن به آن هدف لازم است.

راه حل ها:

    وقتی اهداف کوچک و غیر انگیزشی داشته باشیم ، برای رسیدن به آنها احساس بی حالی و بی انگیزگی می کنیم. از طرف تلنگری ، وقتی اهداف گسترده و جاه طلبانه ای داشته باشیم ، احساس قدرت و نشاط می کنیم تا در جهت دستیابی به آنها اقدامی انجام دهیم. [5] خط پایین؟ اهداف گسترده ای تعیین کنید و اقدامات گسترده ای انجام دهید.
    خودتان را به خارج از حد مجاز برسانید. هرچه اقدام بیشتری انجام دهید انگیزه و علاقه شما برای کار بیشتر در جهت اهداف بیشتر می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی