کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ساعت مچی زنانه بهترین مارک

این ساعت در برابر 50 متر در برابر آب مقاوم است و توسط کریستال تقویت شده K1 محافظت می شود. دارای شاخص های نقره ای و عقربه های ساعت براق سبز و آبی نازک است ، که خواندن زمان در تاریکی را آسان می کند.این ساعت طراحی عالی دارد ، همچنین بسیار سبک و راحت است.

ساعت مچی رومانسون

اما قبل از اینکه به گزینه های مختلف سفارشی سازی بپردازیم ، اجازه دهید مشخصات خاص این ساعت را بررسی کنیم. مقاومت این ساعت در برابر آب 30 متر است و برای استفاده عادی روزانه مناسب است.برای سفارشی سازی ، ابتدا شماره گیری را داریم.اولین گزینه شماره گیری یک شماره گیری ساده سیاه و خاکستری با اعداد عربی به رنگ کرم و شماره گیری های فرعی است که به صورت افقی قرار گرفته است. انتخاب شامل حروف اول ، مراحل سفارشی سازی بیشتری مانند قلم ، رنگ قلم و موقعیت روی دیسک را اضافه می کند.

ساعت مچی bigotti

پس از انجام این کار ، چندین گزینه برای سبک و رنگ ساعت به شما ارائه می شود. در آخر می توانید از بین قاب پشتی یا سخت شیشه ای یکی را انتخاب کنید.از طرف دیگر ، انتخاب یک قاب پشتی شیشه ای این گزینه را به شما می دهد که تصویری را به دلخواه خود اضافه کنید. ساعت ها اغلب هدیه مناسبی هستند ، اما می توانید با شخصی سازی آنها کاملاً متناسب با سبک عزیزانتان ، آنها را بهبود ببخشید.اگر می خواهید ساعت های سفارشی با زیبایی طراحی شده باشند ، دیگر به دنبال این نباشید زیرا Undone Watches شما را تحت پوشش قرار داده است.

ساعت مچی casio

از طریق این فرآیند تعاملی ، مشتریان می توانند یک ساعت معنادار و شخصی تر برای خود و عزیزانشان ایجاد کنند.اولین ساعتی که قرار است درباره آن صحبت کنیم در واقع قابل تنظیم نیست ، اما دلیل آن این است که این ساعت ویژه نسخه ویژه از یک مجموعه ممتاز است.آنچه که این ساعت را از خاصیت بیشتری برخوردار می کند این است که اولین ساعت تیتانیوم Undone Watches است.این دستگاه بر روی یک حرکت زمان سنج مکانیکی ترکیبی کوارتز فلای بک تأمین شده توسط سیکو کار می کند.

ساعت مچی diesel

این ساعت دارای یک صفحه شماره گیری خاکستری زیبا و یک حاشیه زیبا و تاکیمتر سیاه است. دو دزد دریایی فرعی - یکی از آنها دارای نماد نمادین بتمن است - همچنین درخشش یکسانی دارند.این ساعت طراحی عالی دارد ، همچنین بسیار سبک و راحت است. مقاومت این ساعت در برابر آب 30 متر است و برای استفاده عادی روزانه مناسب است.

ساعت مچی fucda

اولین گزینه شماره گیری یک شماره گیری ساده سیاه و خاکستری با اعداد عربی به رنگ کرم و شماره گیری های فرعی است که به صورت افقی قرار گرفته است.همچنین می توانید حروف اول تا هشت حرف را به دیسک اضافه کنید. پس از انجام این کار ، چندین گزینه برای سبک و رنگ ساعت به شما ارائه می شود. در آخر می توانید از بین قاب پشتی یا سخت شیشه ای یکی را انتخاب کنید.

ساعت مچی hayuxi

از طرف دیگر ، انتخاب یک قاب پشتی شیشه ای این گزینه را به شما می دهد که تصویری را به دلخواه خود اضافه کنید.اگر به دنبال یک ساعت شیک و بادوام هستید ، Undone Watches Classic Original ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد.این ساعت از مکانیزم سیم پیچ اتوماتیک ژاپنی ، کیف فولادی ضد زنگ 316L و لنز پلی کربنات LEXAN بهره می برد.این ساعت با ترکیبی از اعداد بزرگ عربی و نشانگرهای ساعت ضخیم طراحی ساده و سرراستی دارد - هر دو به رنگ کرم نرم. این حروف اول دارای چهار سبک قلم است و می تواند سفید یا سیاه باشد.

ساعت مچی h&m

برای قاب ، شما می توانید بین یک قاب سیاه استریل یا یک قاب شیب دار ، که یک ستون پرنعمت در رنگ های سبز ، سیاه یا سرمه ای است ، انتخاب کنید.برای عقربه ساعت و دقیقه می توانید از سه سبک Arrow ، Mercedes و Sword استفاده کنید.از طرف دیگر ، مدل مرسدس چهار گزینه مختلف رنگی دارد.اغراق خواهد بود اگر همه آنها را نام ببرید ، بنابراین ما فقط به برخی گزینه ها اشاره می کنیم که همیشه در دسترس مدل های دیگر مانند بند و دستبند فلزی ناتو نیستند.

ساعت مچی i5

اکنون ، می توانید آن را به همان شکل درست کنید یا یک تصویر چاپ شده برای لمس شخصی تر را در آن قرار دهید. این مورد از ماسه ساخته شده است برای یک پوشش شیک و مدرن. صفحه زیر زرد دارای یک براق سبز است و همچنین حاوی علامت نمادین خفاش است.

ساعت مچی kademan

از آنجا که این ساعت نسخه ویژه دیگری است ، سفارشی سازی در دسترس نیست. برنز این شور و نشاط روستایی زیبا را به ارمغان می آورد که واقعاً به جذابیت آن می افزاید.

ساعت مچی m4

این تسمه ها دارای سیستم آزادسازی سریع هستند که باعث می شود تعویض آنها در حال حرکت مشکلی نداشته باشد.ساعت دارای دو شماره گیری فرعی ، اعداد عربی سیاه ، عقربه ساعت و دقیقه آبی و عقربه ثانیه ای قرمز است. و اگر واقعاً اهل طالع بینی هستید ، ساعت همچنین می تواند به جای حروف اول یک علامت ستاره اضافه کند. اکنون ممکن است ساعت با بند نارنجی پیش فرض همراه باشد ، اما شما می توانید از بین چهار رنگ دیگر انتخاب کنید.

ساعت مچی movado

سرانجام ، این ساعت فقط دارای یک قاب پشتی شیشه ای است که می توانید با چاپ تصویری به دلخواه ، آن را سفارشی کنید.این ساعت با مکانیزم سیم پیچ اتوماتیک ژاپنی کار می کند و مقاومت خوبی در برابر آب 100 متر دارد و آن را برای شنا مناسب می کند.برای قاب استیل ضد زنگ می توانید آن را در رنگ های مشکی ، نقره ای ، طلایی یا رزگلد تهیه کنید.

ساعت مچی nixon

برای عقربه های ساعت و دقیقه ، می توانید از سه سبک انتخاب کنید ، با چهار رنگ ممکن برای یکی از الگوها.این ساعت مفرح شیک و مدرن است و با دیدن تصویر زیبا روی صفحه قطعاً لبخند به همراه خواهد داشت.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی