کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

در حال حاضر شارژر شیائومی 120 وات با سرعت دیوانه وار خود می تواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در مدت زمان نیم ساعت و حتی کمتر شارژ کند.

اما اکنون ، طبق گزارشی از طرف Android Central ، به نظر می رسد که باید انتظار شارژر شیائومی بسیار سریعتر با سرعت بالاتر 200W داشته باشیم.

به گفته سایت چینی Weibo ، شیائومی در حال کار بر روی یک شارژر شگفت انگیز و بسیار سریع و تلفنی است که از این شارژر پشتیبانی می کند.

انتظار می رود با استفاده از این شارژر فوق العاده سریع ، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی فقط در 15 دقیقه یا حتی از 0 تا 100٪ شارژ شود.

همچنین با توجه به ارتقا و فروش خوب ساعتهای و مچ بند های هوشمند شیائومی ما شاهد پیشرفت آنها و برنامه های جانبی ساعتهای هوشمند بر روی موبایلهای هوشمند شیائومی هستیم. همانند برنامه می فیت شیائومی که بسیار پرکابرد هست. 

اگر می خواهید یک ساعت هوشمند خوب بخرید ما پیشنهاد می کنیم که حتما در سایت کوک باش که یک راهنمای خوب و ویژگیهای خوب در مورد آنها هست را ببینید. 

با وجود جذابیت این سرعت شارژ بالا ، شارژرهای سریع + 100 وات می توانند باتری را زودتر از حد انتظار فرسوده کنند.

هنوز مشخص نیست که وی چگونه قصد دارد چنین مسئله ای را برطرف کند زیرا انتظار می رود شارژر + 200 وات آسیب رساندن به باتری را تسریع کند.

با اعلام شارژر 200 وات اعلام شده است که شیائومی قصد ندارد حداقل برای شرایط فعلی جایگزینی برای Mi MIX 3 ارائه دهد.

این خبر می گوید که این شرکت چینی قصد دارد به تلاش خود برای تولید گوشی هایی با صفحه نمایش تاشو ادامه دهد.

شیائومی همچنین قصد دارد دوربین های سلفی را به معنای واقعی کلمه تا سال 2021 در زیر نمایشگر حرکت دهد و در نهایت ایده قدیمی خود را عملی کند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی