کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

محصولات گودمن

محصولات گودمن با گسترش از سیستم های تهویه مطبوع و پمپ های حرارتی ، دستگاه های گرمایشی و سرمایش ، از جمله لوازم جانبی منزل و ابزارهای کنترل دما را اجرا می کنید.

کوره های گازی
کوره های گازی Goodman در دو دسته قرار می گیرند: آنهایی که دارای 90٪ AFUE و بالاتر هستند و مواردی که دارای 80٪ AFUE هستند. AFUE مخفف بهره وری مصرف سوخت سالانه است. هرچه امتیاز بالاتر باشد ، سیستم کارآمدتر است.

سیستم های رده برتر شامل GMVM97 ، دارای 98٪ AFUE و محبوب ترین GCVVC96 ، که دارای 96٪ AFUE است.

GMVM97 یک مدل گاز تعدیل کننده جریان افقی با سرعت 60،000-120،000BTU / H است که مجهز به یک مبدل حرارتی است که با فولاد آلومینیومی لوله‌ای توپی ساخته شده است. این مدل از قابلیت های CoolCloud برخوردار است و به تکنسین ها این امکان را می دهد تا مشکلات را به صورت الکترونیکی از طریق یک برنامه تشخیص دهند. همچنین از فناوری ComfortBridge استفاده می کند که به طور مداوم بر عملکرد سیستم نظارت می کند. کابینت کاملاً عایق بندی شده است تا نویز و نشت هوا به حداقل برسد. این واحد حدود 2500 دلار کار می کند.

GCVC96 یک مدل میان رده با پیکربندی افقی سرازیر است که از فناوری های CoolCloud و ComfortBridge نیز بهره می برد. این دستگاه قادر به 40،000-120،000BTU / H است. دارای شیر گاز دو مرحله ای برای کارآیی و کارآیی آرام است و حدود 2100 دلار قیمت دارد.

در رده 80٪ AFUE ، گودمن GMES80-U را ارائه می دهد. این کوره گازی تک مرحله ای 40،000-80،000 BTU / H را بیرون می کشد و از یک موتور دمنده چند سرعته بهره می برد. این با انتشار گازهای گلخانه ای بسیار کم NOx سازگار است تا ردپای محیط زیست یک خانه را به حداقل برساند و حدود 1200 دلار قیمت دارد.

تهویه مطبوع گودمن
درست مانند کوره ها ، تهویه مطبوع ها بر اساس خروجی و بازده طبقه بندی می شوند ، اما به جای AFUE ، واحدهای AC از نظر SEER یا نسبت بهره وری انرژی فصلی رتبه بندی می شوند. سیستم رتبه بندی SEER در رتبه 21 SEER قرار دارد که دارای رتبه ای 14.5 SEER یا بالاتر برای کسب رتبه بندی ENERGY STAR است.

در انتهای بالای سیستم های تهویه مطبوع گودمن GSXC18 قرار دارد. با ارائه حداکثر 19 SEER ، این مدل قادر به 24000-60،000 BTU / H است. این فناوری دارای فناوری Smart Speed ​​است که برای روزهای بسیار گرم قدرت را تقویت می کند اما در زمان های دیگر با سرعت کمتری کار می کند تا در مصرف انرژی به حداکثر برسد. کابینت محفظه فلزی گالوانیزه سنگین ، واحد را از عناصر محافظت می کند ، در حالی که یک پتو صدا باعث کاهش سر و صدا می شود. قیمت این واحد حدود 3،200 دلار است.

با ظرفیت کمی کوچکتر ، 18000-60،000BTU / H GSX14 15 SEER ارائه می دهد. این کار با موتور فن کندانسور تک سرعته برای جریان هوای پایدار و آرام انجام می شود و انتقال لوله را با استفاده از لوله های مسی با کیفیت برتر و کویل های کندانسور آلومینیومی به حداکثر می رساند. این واحد حدود 1600 دلار قیمت دارد.

پمپ های گرما گودمن
پمپ های حرارتی با بیرون آوردن هوای گرم از یک منطقه و انتقال آن به منطقه دیگر می توانند خانه ها را گرم و خنک کنند. پمپ های حرارتی گودمن دارای محافظ سیم پیچ بلند است که از قسمت خارجی در برابر عناصر و درایورهای فیلتر نصب شده کارخانه محافظت می کند و آلودگی ها را به حداقل می رساند.

گودمن مدلهای پمپ حرارتی را ارائه می دهد که حداکثر 19 SEER را بدست می آورند ، مانند GSZC18 ، که می تواند تا 59.500 BTU / H را گرم کند و تا 56.500 BTU / H را خنک کند. این دستگاه مجهز به پتو صوتی با چگالی بالا روی کمپرسور است ، این واحد ساکت است و قیمتی در حدود 3200 دلار دارد.

GSZ14 حداکثر 15 SEER را ارائه می دهد و از یک موتور کندانسور تک سرعت و فناوری SmartShift بهره می برد. ظرفیت گرمایش و سرمایش تا 60،000 BTU / H را فراهم می کند و حدود 1600 دلار هزینه دارد

 

سیستم های بسته بندی شده Goodman
گودمن برخی از واحدهای بسته بندی شده را ارائه می دهد ، به این معنی که کل واحد در خارج از خانه قرار دارد ، مانند تهویه هوا. سیستم های تهویه مطبوع بسته بندی شده GPC14H ، 14M و GPC15H به 14-15 رتبه SEER می رسند و نصب افقی و چند موقعیتی را ارائه می دهند. آنها می توانند به 57.500 BTU / H برسند و از 2-5 تن متغیر باشند و حدود 2000 دلار قیمت دارند.

گرمایش الکتریکی کارآمد می تواند در یک بسته نیز قرار بگیرد. پمپ های حرارتی بسته بندی شده GPH16M و 16H Goodman دارای گواهینامه ENERGY STAR و تا 58000 BTU / H هستند. کمپرسورهای پیمایش دو مرحله ای و موتورهای دمنده چند سرعته انرژی زیادی را در یک واحد جمع و جور تأمین می کنند. قیمت ها متفاوت است ، اما GPH1624M41 2 تنی با قیمت 3200 دلار در دسترس است.

در اقلیم هایی که گرمایشی و خنک کننده لازم است ، واحدهای بسته بندی شده کولر گازی و کولر گازی مفید هستند. GPG16M با استفاده از راندمان و مقرون به صرفه بودن گرمای گازی با قدرت خنک کننده برقی ، حداکثر 16 SEER و 81٪ AFUE را ارائه می دهد. این دستگاه قادر به خنک کننده 58.500 BTU / H و 140،000 گرمایش BTU / H با یک جریان سرریز یا افقی است.

GPD14 یک دستگاه بسته بندی شده با سوخت دوگانه است که بسته به اقتصادی که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است ، با استفاده از انرژی بخاری یا بخاری برقی کارایی دارد. این دستگاه تا 14.5 SEER و 81٪ AFUE را در اختیار شما قرار می دهد و قابلیت نصب چند موقعیتی را دارد ، همه اینها با قیمت 3،100 دلار است.

گارانتی گودمن

طول و وسعت گارانتی گودمن به واحد متفاوت است. به عنوان مثال ، GPG16M دارای 20 سال ضمانت محدود و 10 سال ضمانت قطعات است ، در حالی که GPC14H فقط با ضمانت 10 ساله قطعات پوشانده می شود.

GMVM97 با ضمانت طول عمر محدود برای صاحب خانه اصلی و ثبت شده ارائه می شود. اگر مبدل حرارتی ظرف 10 سال از بین برود ، گودمن کل واحد را جایگزین می کند. مدل گاز GMES80-U با ضمانت تعویض نیز پشتیبانی می شود. اگر مبدل حرارتی در طی 10 سال از بین نرود ، گودمن جایگزین آن را پوشش می دهد.

نظرات گودمن

بررسی ها بینش ارزشمندی را در مورد جنبه های خاص واحدهای گودمن ارائه می دهد. شما می توانید در وب سایت گودمن در پایین هر صفحه از محصولات ، و همچنین در سایت های مختلف اینترنتی که محصولات Goodman را می فروشند ، نظرات را پیدا کنید. بررسی ها اطلاعاتی در مورد موضوعاتی مانند پشتیبانی مشتری ، طول عمر محصول ، سکوت و اثربخشی ارائه می دهد و به شما کمک می کند بهترین انتخاب را برای نیازهای خود داشته باشید.

  • صابر حسینی

سیستم تهویه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی