کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

کومبان

کومبان جایی برای اشتراک مطالب ناب

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

در وسایل کهن فناوری و تکنولوژی اینورتر وجود نداشت که اکثر اوقات با ارتفاع قدمت زیر دستگاه و مصرف فراوان برق همراه بود , البته در وسایل خانگی اینورتر دار این نقص‌ برطرف شده‌است . در پایین مزیت های اینورتر نسبت به غیر اینورتر را در قبال ۵ استدلال حیاتی آورده ایم : 

 

تلاش سریعتر همگام با مصرف انرژی کمتر اینورتر 

مزیت اینورتر نسبت به غیر اینورتر با این چهار پنج مورد خلاصه نمیشود . در اینورتر پر سرعت تر به دمای مناسب و متبوع می توان دست یافت . زیرا جریان کشی الکتریکی اول شورع به کار موتور , بیشتر بوده و بعدا در زمان جریان کارکرد , این جریان کشی به دست‌کم ممکن می‌رسد . براین اساس پر سرعت خیس به دمای موردنظر در کنار مصرف انرژی کمتر میرسد . 


مصرف انرژی ذیل خیس اینورتر 

در اینورتر موتور مدام در گنجایش بی نقص کار نمی‌کند , به عنوان مثال وقتی که هوا خنک شده‌است مصرف انرژی کمتر دارااست و هنگامی هوا گرم می شود جریان کشی الکتریکی ارتقا مییابد . در سود صرفه جویی ویژی در مصرف انرژی بوجود میاید . 


ارتفاع قدمت فراتر موتور اینورتر 

در اینورتر به واسطه این‌که مدام در گنجایش بی نقص اتومات نمیکند و از طرفی با میزان دما جریان برق را مصرف می نماید ارتفاع قدمت به صورت قابل مراعات ای بالا می‌رود و نوسانات برق تاثیر کمتری را بر روی موتور اینورتر می‌گذارد . 

 

صدای کمتر اینورتر 

در اینورتر زیرا موتور تماما خاموش نمیشود و تنها بدور موتور آن کاهش می‌یابد در فیض انرژی متعددی که برای فعال‌سازی نخستین موتور نیاز است از دایره مصرف حذف می شود از طرفی دیگر موتور در هنگام جنبش نخستین صدای متعددی را ساخت می نماید تا بدور ایدآل رسد که در اینورتر این مورد ها مانع نیست و زیرا به دور آن قابل تهیه و تنظیم و اتخا به صورت خود کار است صدای خیلی ذیل تری داراست . 

 


سازگار با محیط زیست 

اصلی ترین تفاوت در بین اینورتر و غیر اینورتر این است که در موتور اینورتر به دور جنبش موتور متغیر است در حالی که در موتور غیر اینورتر به دور تکان موتور اثبات است به‌این معنا که نیز در بدور تند و نیز در به دور آهسته کار می نماید . در اینورتر یک سنسور موجود است که جریان الکتریکی را مطابق دمای اتاق تهیه می نماید که مصرف زیر انرژی را درپی داراست . 

  • صابر حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی